آتش سوزی خطرناک در شهر مزار شریف مرکز ولایت بلخ

گزارش‌ها از شهر مزار شریف مرکز ولایت بلخ در شمال کشور حاکی از آن است که آتش سوزی خطرناک و قابل گسترشی این شهر را با خطر جدی رو برو ساخته است.

به گزارش افق، به نقل از یک شاهد عینی آتش سوزی در جوار ریاست مخابرات مزارشریف مرکز تجارتی قیومی رخ داده است.63990_712780105482830_6632515209542284911_n

حسن معصومی که خود شاهد صحنه آتش سوزی است می‌گوید که مارکیت قیومی به کلی  حریق کردیده وشدت آتش هر لحظه بیش و بیشتر می‌شود.

وی اعا می‌کند که کنترل اوضاع از دست آتش نشان‌ها و پولیس خارج است گردیده و اگر چنانچه آتش تحت کنترل گرفته نشود احتمال خسارات بیشتر به هموطنان بیشتر خواهد شد.

به گفته‌ی این شاهد عینی آتش همچنان در حال زبانه کشیدن است و هر لحظه احتمال می‌رود که دامنه‌ی آتش به دکان‌ها و مارکیت‌های دیگر سرایت کند.

گفته می‌شود که این مارکت نزدیک رسته‌ی لیلامی فروشی است و اگر چنانچه ارگان‌های ذیدخل پلانی پیش‌گیری نسنجند احتمال یک فاجعه اقتصادی دور از دهن نخواهدبود.

مسوولان امنیتی و بیمارستانی تا کنون در این خصوص اظهار نظر نکردند و دلیل وقوع این آتش سوزی و خسارات اقتصادی و جانی آن تا هنوز در هاله‌ی از ابهام قرار دارد.

خبرگزاری افق

مطالب مرتبط