برگزاری مسابقه دوش همگانی در جاده فیض محمد کاتب

صبح امروز(جمعه 23 عقرب) دوش همگانی با حضور 500 ورزش کار و شهروندان شهر کابل در جاده فیض محمد کاتب برگزار شد.

به گزارش افق،هدف از برگزاری این مسابقه اعلام حمایت و استقبال ورزشکاران از نام گذاری جاده پل سوخته دارالامان به نام شخصیت ملی کشور فیض محمد کاتب و ترویج ورزش همگانی در بین 10270332_330050743845735_7132484214080926826_nجوانان خوانده شده است.

محمدعارف حیدری یکی از برگزار کننده گان این مسابقه می‌گوید که او وبرخی از چهره‌های ورزشی ای چون استاد عبدالجمیل محمدی، استاد طاهر، استاد نعمت، استاد خلیل و جمعی از جوانان وکلای پارلمان او را در برگزاری این مسابقه همراهی کرده اند.

حیدری می‌گوید هدف از برگزاری این مسابقه دوش همگانی ارج گذاری به مقام پدر تاریخ افغانستان و قدردانی از نام گذاری این جاده به نام آن اندیشمند معاصر افغانستان بوده و این جمع با برگزاری این مسابقه نشان داد که هر گونه غرض ورزی و کژروی را در باره‌ی این شخصیت ملی نپذیرفته و این سرک برای همیشه به عنوان سرک فیض محمد کاتب باقی خواهد ماند.

جمعه‌ی هفته گذشته نیز جاده فیض محمد کاتب شاهد همایش پیاده روی جمعی از جوانان بود و آنان نیز هدف شان از این کار را تثبیت این سرک به نام فیض محمد کاتب اعلام کرده بودند.

گفتنی است که در پایان این  مسابقه  برای 20 نفر از برنده گان این دوش همگانی کتاب تذکره الانقلاب فیض محمد کاتب و لباس های ورزشی اهدا گردید.

 

مطالب مرتبط

یک نظر

  1. سلام برخوبان در سایت وزین افق وسلام مخصوص بر مهرجو فرزانه مردم ما
    با اقدام نیکو وشایسته ای تان نه تنها از کاتب بزرگ پدر تاریخ افغانستان تجلیل کردید که مشت محکمی بر دهان های یاوه سرایان متعصب کوبیدید برای شما سر فرازان وورزش کاران محبوب وطن درود میفرستم