شاهین آسمایی قهرمان دومین دور رقابت های لیگ برتر فتبال افغانستان

درفرجامین دیدار این رقابت ها شاهین آسمایی سه یک سیمرغ آسمایی را شکست داد و نگذاشت که جام قهرمانی از پایتخت بیرون شود. تنها قهرمانی شاهین آسمایی را حشمت الله باکرزی ملی پوش این تیم به ثمررساند و لقب بهترین بازیکن دومین دور لیگ برترفتبال افغانستان را از آن خود کرد.

rapl-final-winnersحشمت الله بارکزی و حمید اله کریمی هرکدام با هفت گل در این لیگ لقب آقای گول را را بدست آوردند و این بازی ها در ورزشگاه فدراسیون فتبال افغانستان برگزار گردید. دراین ورزشگاه بیشتراز هفت هزار تماشاگر نه تنها از پایتخت بل از ولایت های دیگر کشور نیز برای تماشای این بازی حضور پیدا کردند.

بازی را نخست شاهین آسمایی آغاز کرد و در دقایق آغازین بازی حشمت الله بارکزی دروازه سیمرغ البرز را بازکرد اما این گل از سوی داور آفساید گرفته شد و سرانجام نیمه اول بازی بدون گل پایان یافت.

درنیمه دوم و دردقیقه پنجاه و دوم بازی، حشمت الله بارکزی با پیراهن شماره دهم بازهم گلزنی کرد و شاهین آسمایی را یک صفر پیش انداخت.

دردقیقه شصت و پنجم بازی بازهم حشمت الله باکرزی به گل رسید اما این بارهم گل از سوی داور افساید گرفته شد.

اما این پایان کار نبود و دردقیقه هشتادم بازی یک ضربه پنالتی نیزازسوی داور به سود شاهین آسمایی اعلام شد اما ازاین فرصت طلایی شاگردان حبیب بخشی نتوانستند بخوبی استفاده کند و ضربه حشمت الله بارکزی را دروازه بان سیمرغ البرز به راحت دفاع کرد.

دردقیقه هشتادوهشتم بازی شاگردان فهیم سریفیار به بازی برگشتند و امید قطیب زاده گل تساوی سیمرغ البرز را به ثمررساند این دیدار در نود دقیقه وقت های قانونی به تساوی یک یک پایان یافت و برای شناخته شدن تیم قهرمان این دو تیم راهی وقت های اضافه شدند.

دردقایق اول وقت های اضافه محمود آزاد با پیراهن شماره سیزده از روی نقطه پنالتی گل برتری شاهین آسمایی را وارد دروازه سیمرغ البرز ساخت.

دردقیقه یکصدو دوم بازی بازهم حشمت الله بارکزی گلزنی کرد و گل سوم شاهین آسمایی را به ثمررساند و تا تیم سه یک ازسد سیمرغ البرز گذشت و قهرمان شد.

شاهین آسمایی تیمی که پارسال نتوانست از مرحله گروهی صعود کند، اما امسال از حضور شش بازیکن ملی پوش درترکیب اش سود برد و جام قهرمانی دومین دور لیگ برتر فتبال افغانستان روشن را بالای شرش برد.

مطالب مرتبط