حزب‌الله لبنا برای مقابله با داعش آماده می‌شود

دبیر کل حزب الله لبنان رویارویی با تکفیری ها و تروریست ها را گزینه این حزب خواند و تاکید کرد که با وجود همه تحولات در منطقه، مقاومت همچنان قوی است و تضعیف نشده است.

به گزارشخبرگزاری افق،به نقل از خبرگزاری فارس ، سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان رویارویی با تکفیری ها و تروریست ها را گزینه این حزب خواند و تاکید کرد که با وجود همه تحولات 64326556008173720957 درمنطقه مقاومت همچنان قوی  بوده و تضعیف نشده است.

سید حسن نصر الله اخیراً در دیدار با شماری از افسران و نظامیان مقاومت اسلامی در منطقه «البقاع»، گفت: نبرد القلمون، اراده جنگ است و ما پا در میدان این نبرد خواهیم گذاشت و  با توکل  به خدا، کسی نمی تواند ما را شکست دهد.

وی با بیان اینکه راهی برای تسلیم شدن در برابر این دشمن تکفیری وجود ندارد، تاکید کرد: جانفشانی های شهدا و دردهای مجروحانمان پیروزی بزرگی را به ارمغان خواهند آورد… زیرا فرصت ها و موفقیت ها از فشارها حاصل می شوند. این همان چیزی است که باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران و بیرون راندن اشغالگران از جنوب لبنان شد.

بر اساس این گزارش، جلسه سید نصر الله با شماری از افسران و نظامیان مقاومت اسلامی در منطقه البقاع واقع در شرق لبنان و در سایه تشدید حملات تروریست ها بر ارتفاعات شهرک های این منطقه تشکیل شده است. انتقال دبیر کل حزب الله لبنان به منطقه البقاع با وجود خطرات احتمالی و تحولات امنیتی، دارای پیام های بسیاری است که از آن جمله می توان به عزمش در رویارویی با تکفیری ها در مناطق مرزی، بالا بردن آمادگی (نظامی)، مهار پیامدهای حملات اخیر تروریست ها و تکفیری ها و همچنین بالا بردن روحیه رزمندگان اشاره کرد.

سید نصر الله درباره عملیات هفته گذشته نیروهای مقاومت اسلامی در مزارع اشغالی شبعا که نیروهای مقاومت مسئولیت آن را بر عهده گرفتند، گفت: این عملیات پیامی برای برخی هاست که این موضوع به آنها ربط دارد. بر اساس این پیام، مقاومت با وجود همه حولات منطقه ای و تشکیل ائتلاف رسانه ای علیه داعش، همچنان قوی و حاضر در صحنه است و تضعیف نشده است.

دبیر کل مقاومت اسلامی افزود: تجاوزی که دشمن اسرائیلی در اوایل ماه سپتامبر گذشته در منطقه «عدلون» واقع در جنوب لبنان مرتکب شد و یک دستگاه شنود را که مقاومت اسلامی آن را کشف کرده بود در هنگام تلاش برای تفکیک اجزای آن، منفجر کرد، آن عملیات شهادت «حسن علی حیدر» را باعث شد و نشان داد که اسرائیل به دنبال آزمایش توان مقاومت است. پاسخ این حمله نیز با بمب در شبعا داده شد که بر اساس گفته های یک منبع نظامی اسرائیل دو نفر در این حمله زخمی شدند.

 خبرگزاری افق

مطالب مرتبط