انفجار ماین در مزارشریف پنج تن را زخمی کرد

قبل از ظهر امروز شهر مزارشریف مرکز ولایت بلخ شاید یک انفجار برخاسته از ماین جاسازی شده کنارجاده‌یی بود که در اثر آن چند تن از شهروندان زخم برداشته‌اند.

این انفجار در شمال غرب مرکز شهر ب ه‌وقوع پیوست ودست کم سه نفر به‌شمول یک خانم و یک کودک را زخمی کرد. اما مسوولان در شفاخانه حوزوی ابو علی سینای بلخی، می‌گویند که زخمیان انفجار 10370816_630413527071334_5387140036789382294_nبه تعداد پنج تن است که که تحت مراقبت جدی قرار گرفته‌اند.

خواجه نور محمد فیض سرطبیب شفاخانه ابو علی سینا بلخی در شهر مزارشریف می‌گوید: «در نتیجه‌ای انفجار این ماین ۵ نفر زخمی که در میان آنان ۱ زن و ۱ کودک می‌باشند به بیمارستان منتقل گردیده‌اند.
در عین حال عبدالرزاق قادری آمر امنیت پولیس ولایت بلخ که در محل رویداد آمده است، می‌گوید: «این ماین در داخل آفتابه پلاستیکی در قسمت شمال غرب روضه مبارک مقابل سرای مدیر قیوم از مربوطات حوزه دوم پولیس جاسازی شده بود، که انفجار کرده است.»
آمر امنیت پولیس ولایت بلخ زخمی شدن ۳ نفر را تائید کرده می‌گوید: «در این انفجار ۲ عراده موتر که یکی آن رنجر پولیس ترافیک می‌باشد نیز تخریب گردیده است.

شهرمزارشریف بعد از توافق دو نامزد ریاست جمهوری، شاید انفجار نیرومندی بوده است که تلفات زیادی را در پی نداشته و صدای آن بیش از حد تکان دهند بود و حتی شیشه‌های تعمیرات اطراف این حادثه شکسته‌اند.

روز گذشته والی بلخ یکی از رقبای اشرف غنی احمدزی(رییس دولت کنونی وحدت ملی) گفته بود که اشرف غنی احمدزی رییس جمهوری منتخب نیست و براساس یک توافق سیاسی این سمت به‌او داده شده است.

 خبرگزاری افق

مطالب مرتبط