پرواز طیاره های شرکت افغان جت به بامیان آغاز شد

افغان جت دومین شرکت هوایی خصوصی کشور پرواز هایش به ولایت بامیان را امروز آغاز کرد.

پیش از این تنها شرکت هوایی افق شرق از کابل به بامیان و بر عکس آن پرواز داشت.10614366_295324017325298_1454157232706658500_n

مسولین شرکت افغان جت میگویند این شرکت در هفته دو پرواز از کابل به بامیان و برعکس آن خواهد داشت.

معین خان وردک رییس اجرائیوی شرکت افغان جت میگوید قیمت تکت این شرکت متناسب با وضعیت اقتصادی مردم بامیان تعین خواهد شد.

وی افزود” امروز اولین پرواز های خویش را به ولایت بامیان با طیاره  CRJ آغاز نمودیم این طیاره ساخت کانادا و بسیار جدید می باشد و ظرفیت 50 مسافر را دارد، برای همه معلوم است که وضع اقتصاد مردم افغانستان ضعیف است و ما در قسمت پرواز های خود به بامیان این موضوع را در نظر میگریم”.

از سوی دیگر عبدالرحمن احمدی سخنگوی والی بامیان میگوید این ولایت توریست های زیاد داشته و فعالیت یک شرکت هوایی پاسخگوی نیاز مندی های مسافرین بامیان نمی باشد.

احمدی میگوید افزایش تعداد پرواز ها و فعالیت شرکت های هوایی بیشتر تاثیرات خوب اقتصادی برای این ولایت باستانی دارد.

وی افزود ” در ارتباط به رشد صنعت گردشگری و هم چنان در ارتباط به سهولت های که برای مسافرین که در بین بامیان و کابل رفت و آمد دارند سهولت ها تقویت شود و مطمینا راه اندازی پرواز های افغان جت به بامیان با توجه به رقابت های سالم که بین شرکت هوای ترانسپورتی هوایی می کنند مفید و موثیر واقع خواهد شد”.

با این حال شماری ازباشندگان بامیان از فعالیت دومین شرکت هوایی خصوصی به این ولایت ابراز خرسندی نموده از این شرکت ها میخواهند قیمت تکت شانرا به تناسب وضعیت اقتصادی مردم این ولایت تعین نمایند.

 خبرگزاری افق

مطالب مرتبط

یک نظر