تیم فوتبال23 سال افغاستان امروز به مصاف بنگلادیش می رود‎

تیم ملی 23 سال افغانستان با مشکلات فراوان که سد راه این تیم شده بود امروزدر اولین دیدار خود به مصاف تیم بنگلادیش میرود.

تیم 23 سال افغانستان باید در مسابقات المپیکی حضور داشته باشد به این تیم؛ تیم امید نیز گفته میشود. معمولا تیم های امید کشورها در مسابقات المپیکی حضور پیدا می کنند و می تواننند به نماینده گی از 10703989_734235123310688_1867196776772142616_nهمان کشور در مسابقات المپیکی منطقه ایی و جهانی حضور داشته باشد.

تیم امید افغانستان امروز  دوشنبه 25 سنبله ساعت 12:30 ظهر در اولین بازی خود  در این مسابقات به مصاف تیم بنگلادیش میرود.

تیم افغانستان در این مسابقات در گروه دوم با تیم های ازبکستان، هانک گانگ و بنگلادیش همگروه شده است.

تیم فوتبال 23 سال افغانستان با مشکلات فراوان که از سوی کمیته ملی المپیک دامن گیر این تیم شده بود عازم این مسابقات شده است.

این تیم که قرار بود با 20 بازیکن در این مسابقات حضور داشته باشد از طرف کمیته ملی المپیک 18 بازیکن معرفی شده است که نبودن دو بازیکن می تواند تاثیر منفی روی این تیم بگذارد همچنان قرار بود این تیم با لباسهای المپیک گام به این مسابقات بگذارد اما کمیته ملی المپیک نتوانست لباسها را در اختیار این تیم قرار دهد و این تیم با لباسهای فدراسیون فوتبال عازم این مسابقات شد.

در حالیکه این تیم فردا ظهر باید به مصاف تیم بنگلادیش برود اما بدلیل بی نظمی در شرکت هوای ایرایندیا هنوز بکس لباسهای این تیم به کوریا نرسیده و این تیم شاید در نخستین بازی خود بدون لباس رسمی گام به این دیدار بگذارد.

با این همه مشکلات فدراسیون فوتبال افغانستان دست به اقدام شده و در سدد مرفوع کردن این مشکلات شده است تا جاییکه امکان دارد لباسهای این تیم در یک پرواز جداگانه به سوی کوریا فرستاده شود و همچنان صحبت با مسئولین برگزاری مسابقات را نیز این فدراسیون روی دست گرفته است.

اما فدراسیون فوتبال به بازیکنان خود امید و باور دارد تا بتوانند با تمام این مشکلات در مصاف نخست به نتیجه دلخواه برسند.

خبرگزاری افق

مطالب مرتبط