فیلم‌هایی که رکورد‌های جهانی را شکسته‌اند!

فوق العاده است وقتی یک فیلم نامه ظاهراً ساده روی کاغذ از آشغالدانی بیرون کشیده شده و به خاطر چیزی که دارد به یک شیء بسیار باارزش تبدیل می شود، برای مثال نسخه ای از یک فیلمنامه که برای یک بازیگر افسانه ای هالیوودی ارسال شده است. در سال ۲۰۰۵ نسخه ای از فیلمنامه «پدرخوانده» (The Godfather) که متعلق به مارلون براندو بود در یک حراجی به قیمت ۳۱۲٫۸۰۰ دلار فروخته شد که آن را به گران ترین فیلم نامه تمام تاریخ تبدیل کرد.

blank

گران قیمت ترین لباس در یک فیلم

اگر شما نیز عاشق فیلم «صبحانه در تیفانی» (Breakfast at Tiffany’s) هستید باید بدانید که افراد بسیار دیگری نیز این فیلم را دوست دارند. اگر لباس های آودری هپبورن در این فیلم در نقش هالی گولایتلی را نیز تحسین می کنید باز همه تنها نیستید. اگر یک سناریو قدیمی استفاده شده ۳۱۲٫۸۰۰ دالر می ارزد پس شما برای یک دست لباس دسته دوم چه مقدار پول می پردازید؟ لباس سیاه مشهوری که هپبورن در این فیلم پوشیده بود توسط هوبرت دی گیونچی طراحی شده و نقش زیادی در موفقیت و روزآمدی نقش هپبورن در فیلم داشت. در سال ۲۰۰۶ این لباس در یک حراجی این لباس توسط یک خریدار ناشناس به قیمت خیره کننده ۹۲۴٫۳۷۴ دالر به فروش رسید و عنوان گران قیمت ترین لباس در یک فیلم را به خود اختصاص داد.

پرفروش ترین فیلم انیمیشن تاریخ

یا شما نیز در خانه بچه دارید؟ تا حال شده با آن ها یک کارتون یا انیمیشن نگاه کنید؟ آیا شما نیز با آن ها فیلم انیمیشن «منجمد» (Frozen) را بارها و بارها دیده اید. شما در این زمینه نیز تنها نیستید زیرا شخصیت السا در این فیلم افراد بالغ بسیاری را شیفته خود کرد. این انیمیشن تاکنون بیش از ۱٫۲۷۴٫۲۳۴٫۹۸۰ دلار فروش داشته است که آن را به پرفروش ترین فیلم انیمیشن تمام دوران سینما تبدیل می کند. جالب این که قسمت دوم این انیمیشن نیز در حال ساخت بود و احتمالاً سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.

موفق ترین فرانچایز فیلم های ورزشی

فیلم های ژانر ورزشی ژانر شناخته شده ای به شمار آمده و وقتی یک فیلم در گیشه موفق عمل می کند باید مطمئن بود که فیلم های دیگری نیز در ادامه آن ساخته خواهند شد. اما تنها یک فیلم در این ژانر تاکنون توانسته دنباله های متعددی ساخته و همچنان رکورددار موفقیت در این ژانر باشد. ما داریم در مورد فیلم «راکی» (Rocky) صحبت می کنیم که فیلم «کرید» (Creed) جدیدترین دنباله ساخته شده از این فرانچایز است. جالب این که تا قبل از اکران فیلم «کرید» نیز سیلوستر استالونه توانسته بود ۱٫۲۵۱٫۳۷۲٫۴۹۱ دلار با فرانچایز راکی بدست آورد که آن را به پرفروش ترین فرانچایز ورزشی تمام دوران تبدیل می کند.

مطالب مرتبط