کره شمالی: ترامپ مانند یک سگ هار پارس می‌کند

روزنامه رسمی حزب کارگران کره شمالی روز سه شنبه در واکنش به تهدید اخیر رئیس جمهوری آمریکا سخنان دونالد ترامپ را «هذیان گویی یک دیوانه» و «پارس یک سگ هار» توصیف کردblank

کره شمالی تهدید رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر در اختیار داشتن «دکمه هسته ای بزرگتر» از کیم جونگ اون را «پارس یک سگ هار» توصیف کرد.

رهبر کره شمالی در پیام خود به مناسبت سال جدید میلادی هشدار داده بود که دکمه ای ویژه استفاده از سلاح هسته ای بر روی میز کار خود دارد. این در حالی است که کیم جونگ اون همزمان ضمن اعلام بررسی شرکت ورزشکاران کشورش در بازی های المپیک زمستانی در کره جنوبی از گفتگو با سئول استقبال کرد.

در مقابل دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده در پاسخ به رهبر کره شمالی در صفحه توئیترش از در اختیار داشتن «دکمه هسته ای قویتر و بزرگتر» از آنچه کیم جونگ اون به آن دسترسی دارد، سخن گفت.

روزنامه رسمی حزب کارگران کره شمالی روز سه شنبه در واکنش به این تهدید رئیس جمهوری آمریکا سخنان دونالد ترامپ را «گزافه گویی»، «هذیان گویی یک دیوانه» و «پارس یک سگ هار» توصیف کرد.

روزنامه رودونگ سینمون در ادامه اظهارات دونالد ترامپ را «بازتاب دهنده وضعیت روحی مایوس کننده یک فرد شکست خورده» ارزیابی کرده و افزوده است: «دونالد ترامپ از مشکلات شخصیتی رنج می‌برد.

 

مطالب مرتبط