محاکمه شهروند امریکایی به دلیل تهدید ترامپ به مرگ

یک مرد امریکایی به دلیل تهدید دونالد ترامپ به مرگ، در شب سال نو میلادی بازداشت شد.

blank

به گزارش افق به نقل از سی‌ان‌ان، «تراویس لوک دومینگز» یک مرد از ایالت یوتا آمریکا به دلیل تهدید به کشتن دونالد ترامپ محاکمه می‌شود. هیئت منصفه قضات در یوتا این مرد را به تهدید ترامپ، پلیس و مردم در یک مجتمع سینمایی، یک بانک و مکان‌های دیگر متهم کرد.

دومینگز ۳۳ ساله گفته است: «من یک عضو نیروی دریایی هستم. امروز بیدار شدم و تصمیم گرفتم دونالد ترامپ را بکشم. من ترامپ نژادپرست و تبعیض‌گرا را امروز می‌کشم. شما خوک‌ها نه می توانید جلوی من را بگیرید و نه ترامپ را نجات دهید».

سی‌ان‌ان ادعای دومینگز درباره عضویت در نیروی دریایی آمریکا را تایید نکرده است. گفته می‌شود دومینگز هم اکنون در زندان یوتا است و عصر پنجشنبه در دادگاه حاضر می‌شود.

دفتر دادستانی آمریکا اعلام کرد دومینگز در ۴ دسامبر ۲۰۱۷ ترامپ را تهدید کرد. ترامپ در آن روز به یوتا سفر کرده بود تا تصمیمش برای کوچک کردن وسعت دو اثر ملی در این ایالت را اعلام کند.

بیانیه وزارت عدلیه آمریکا اعلام کرد دومینگز کمی بعد از این موضوع از طریق اینترنت به تهدید مردم و پلیس در یک مجتمع سینمایی پرداخت. او گفت با سلاح یا مواد منفجره به مردم آسیب می‌رساند.

ترامپ به دلیل سیاست‌های که از سوی کارشناسان نادرست خوانده می‌شود در چند ماه اخیر به شدت از تعداد حامیان او کاسته شده و مخالفین او در داخل و خارج امریکا رو به افزایش است.

 

مطالب مرتبط