در یک حادثه ترافیکی یک زوج جوان و پنج تن دیگر کشته شدند

در اثر وقوع یک حادثۀ ترافیکی در مسير شاهراه سمنگان – مزارشریف، به شمول یک عروس و داماد ۵تن کشته و یک تن دیگر زخمی گردید.

محمد رفیع رحیمی مسوول مطبوعاتی فرماندهی امنیه ولایت سمنگان به رسانه‌ها گفت: «این حادثه قبل از ظهر روز جمعه در مسیر شاهراه عمومی سمنگان – مزارشریف در ساحه‌ی موسوم به دلخکی که 10590683_689234674495319_4415080579665761686_nدر فاصله  ۱۰کیلومتری شهر ایبک مرکز این ولایت موقیعت دارد، به‌وقوع پیوسته است».

منبع افزود: حادثه زمانی صورت گرفت که یک عراده موتر فورنر که از سمت مزارشریف به‌طرف کابل در حرکت بود، با یک عراده موتر باربری که از جانب مقابل در حرکت بود روبه‌رو تصادم می‌کند که در نتیجه به شمول این نو عروس و داماد ۵تن شامل دو زن، دو مرد و یک طفل خورد سال جان‌های شان را از دست می‌دهند و یک زن دیگر مجروح می‌شود.

سمونوال عبدلقدیر پنجشیری مدیر ترافیک سمنگان ضمن تایید این خبر، علت وقوع این رویداد را تیز رانی و بی‌توجهی راننده موتر فورنر عنوان نمود.

موصوف گفت که تمامی جان باختگان این رویداد و فردیکه در حادثه مجروح شده بود توسط پولیس به شفاخانۀ ولایتی سمنگان انتقال داده  شدند و وضعیت صحی فرد زخمی این حادثه قابل نگرانی نیست.

این درحالی است که در یک رویداد ترافیکی دیگر که پنجشنبه شب در مسیر شاهراه سمنگان – مزار میان یک عراده تانکر تیل و یک عراده موتر باربری نوع هینو بوقوع پیوسته بود، از اثر آن راننده تانکر جانش را از دست داد، موتر و ۱۸هزار لیتر تیل آن نیز طعمه حریق گردید.

خبرگزاری افق

مطالب مرتبط