جدول گروه بندی جام جهانی۲۰۱۸ روسیه مشخص شد

قرعه کشی جام جهانی۲۰۱۸ روسیه در شهر مسکو با حضور  ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه  و جیانی اینفانتینو رئیس فیفا با حضور بازیکنان مطرح جهان وخبرنگاران از سرتاسر جهان در یکی از تالار های کاخ کرملین برگزار شد.blank
به گزارش افق٬ ولادیمیر پوتین درآغاز افتتاحیه مراسم قرعه کشی پس از خوش آمد گویی گفت: ۳۲ بهترین تیم های دنیا برای کسب افتخار دیگر دوستانه رقابت می کند و ما آماده ایم که این رقابت ها را به شکل بسیار زیبا و با کیفیت در فضای دوستانه برگزار کنیم
آقای پوتین همچنان افزود مردم دنیا هنگام برگزاری جام جهانی با فرهنگ و تاریخ روسیه بیشتر آشنا خواهند شد.
افتتاحیه قرعه کشی سال ۲۰۱۸ با زیبایی خاصی برگزار شد و شرکت کنندگان در این برنامه بسیار خرسند و با روحیه ای بسیار خوب از روسیه یاد کردند.
آقای جیانی اینفانتینو رییس فیفا ساعتی قبل از برگزاری قرعه کشی به خبرنگاران گفت بسیار امیدوار است که جام جهانی ۲۰۱۸ به عنوان بهترین جام جهانی در تاریخ قوتبال ماندگار شود.
این مقام ارشد فیفا از آماده گی کامل دولت روسیه برای برگزاری هرچه بهتر جام جهانی خبر داد و از برگزارکننده گان این جام ابراز خرسندی کرد.
دولت روسیه برای علاقمندان فوتبال هنگام بازی های جام جهانی برای بسیار از کشور روادید ویزه را به مدت یک ماه لغو  کرده است و  علاقمندان به تماشای بازی های جام جهانی میتوانند تنها با دست داشت پاسپورت و تیکت رفت وبرگشت می توانند به روسیه سفر نمایند.
ویتالی موتکو، معاون نخست وزیر روسیه نیز اعلام کرد تمام امکانات رفاهی و تفریحی وسیاحتی برای علاقمندان تماشای بازی های جام جهانی در روسیه به بهترین نحوه اش آماده است .
 علاقمندان فوتبال می توانند برای سفر به شهر های که در آن بازی های جام جهانی برگزار می شود رایگان سفر نمایند.
خاطر نشان باید گرد  پله برزیلی بازیگر استوره ای ٬ مارادونا آرژانتینی ٬ نماینده گام  و مرببیان رسمی تمامی کشور های راه یافته به بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ هنگام قرعه کشی در این مراسم حضور داشتند.blank
قرعه کشی دقایقی قبل به پایان رسید و نتیجه به صورت زیر می باشد.

نتیجه کامل قرعه کشی جام جهانی سال ۲۰۱۸ روسیه

گروه اول: روسیه- اروگوئه- مصر- عربستان

گروه دوم: پرتغال- اسپانیا- ایران- مراکش

گروه سوم: فرانسه- پرو- دانمارک- استرالیا

گروه چهارم: آرژانتین- کرواسی- ایسلند- نیجریه

گروه پنجم: برزیل- سوییس- کاستاریکا- صربستان

گروه ششم: آلمان- مکزیک- سوئد- کره جنوبی

گروه هفتم: بلژیک- انگلیس- تونس- پاناما

گروه هشتم: لهستان- کلمبیا- سنگال- ژاپن

blank
blank

مطالب مرتبط