اتلتیکو مادرید(۰-۰) رئال مادرید، دربی که به سود بارسا تمام شد

شب گذشته در هفته دوازدهم فوتبال لالیگای اسپانیا دربی مشهور دو تیم مادریدی با تساوی (۰-۰) به پایان رسید. این نتیجه برای هردو تیم ایده آل محسوب نمی شود و فاصله آنها را باصدر جدول ‹بارسلونا› به عدد ۱۰ رسانیده است.blank

بازی از سوی دو تیم سریع و هجومی آغاز شد تا اینکه در دقیقه ۵ روی اشتباه واران و کاسیمیرو توپ در موقعیت تک به تک به آنخل کوره آ برسد، اما او قدر این موقعیت را ندانست و توپ از کنار درواز به بیرون رفت. پس از این موقعیت رئال مادرید مالکیت توپ و میدان را در دست گرفت تا به گل برسد اما مطابق انتظار اتلتیکو با تمام نفرات در دفاع حاضر می‌شد تا حتی شوت‌های راه دور رئالی‌ها نیز به دروازه اوبلاک نرسد.

در مهمترین موقعیت سفیدهای مادرید در نیمه اول حرکت دو نفره تونی کروس و کریستیانو رونالدو در نهایت با ضربه کروس با اختلاف اندک از کنار دروازه اوبلاک، به اوت رفت تا نیمه اول با مالکیت ۶۳% رئال با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم زیدان با یک تعویض اجباری سرخیو راموس را به علت مصدومیت بیرون کشید تا از ناچو در ترکیب استفاده کند.  زیزو  که می‌دانست فاصله امتیازی آنها با بارسلونا به عدد ۱۱ رسیده است به شاگردانش دستور داده بود جلو بکشند و اتلتیکو نیز برای دفع فشار حملات دفاع چند لایه را در دستور کار خود قرار داد.

بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می‌شد حتی حضور کاراسکو برای اتلتیکو هم نتوانست تغیری در بازی ایجاد کند تا بازی بدون هیجان و موقعیت خطرناکی برای دو تیم دنبال شود. گریزمان و بنزما که در این دیدار کاملا محو بودند در ۱۵ دقیقه پایانی از زمین خارج شدند تا تورس و آسنسیو جای آنها را بگیرند.

خطرناک ترین موقعیت این دیدار  را تورس از دست داد. ضربه او را از روی خط دروازه واران  به زیبایی برگرداند. در نهایت تلاش هر دو تیم نتیجه‌ای به غیر از تساوی نداشت تا بارسلونا خوشحال ترین تیم از این هفته لالیگا باشد.

با این تساوی هردو تیم با ۲۴ امتیاز اما رئال با تفاضل گل بهتر در رتبه سوم و اتلتیکو در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

مطالب مرتبط