بارسلونا (۳-۰) لگانس، بارسا در لالیگا همچنان می‌درخشد

بارسلونا شب گذشته در هفته دوازدهم لالیگای اسپانیا مقابل لگانس به میدان رفت و در پایان با درخشش لوییز سوارز، (۳-۰) به پیروزی رسید و جایگاهش را در صدر جدول مستحکم‌تر کرد.blank

بارسلونا بازی را هجومی آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بازی موقعیت‌های نصفه و نیمه روی دروازه حریف ایجاد کرد تا اینکه لوییز سوارز که پیش از بازی تمرینات ویژه ای را انجام داده بود تا به دوران اوج خودش بازگردد در دقیقه ۲۸ در دو ضرب دروازه بان لگانس را تسلیم کرد و پس از مدت ها پایش به گلزنی باز شد.

لگانس در تلاش برای جبران گل، پیش کشید، اما ترشتگن با درخشش عالی خود مانع باز شدن دروازه‌ بارسلونا شد و نیمه اول بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

از مهمترین اتفاقات نیمه اول به کارت زرد جرارد پیکه می توان اشاره کرد که در دقیقه ۲۹ با خطا آمربات را متوقف کرد تا ۵ کارته شود و دیدار حساس با والنسیا را از دست بدهد.

در نیمه دوم بارسا برای افزایش فاصله خود بازی را بهتر آغاز کرد و نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار داشت تا اینکه در روزی که لیونل مسی بسیار کم فروغ ظاهر شد، لوییز سوارز در دقیقه ۶۰ با یک قیچی زیبا موفق شد دروازه لگانس را برای بار دوم باز کند تا موفق به دبل کردن در این فصل شود.

در دقایق پایانی لئو مسی روی یک حرکت در محوطه جریمه لگانس پاس خوبی را به پائولینیو رساند تا این هافبک نیز موفق به گلزنی برای بارسا شود.  لگانس نیز در دقایق آخر ۲ موقعیت خوب را به دست آورد اما با سد محکمی به نام تراشتگن روبرو شد تا نتیجه دیدار با همان سه گل به پایان برسد.

با این سه امتیاز بارسلونا با ۳۴ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول ایستاد. و لگانس با ۱۷ امتیاز در میانه جدول و رتبه ۹ باقی ماند.

مطالب مرتبط