نیروهای امنیتی در قندهار ۴ مهاجم انتحاری را قبل از رسیدن به هدف کشتند

مسوولان امنیتی در قندهار گفته اند که نیروهای امنیتی این ولایت ۴ مهاجم انتحاری را قبل از رسیدن به هدف در ولسوالی معروف این ولایت کشته‌اند.

blank

ضیا درانی، سخنگوی فرماندهی امنیه قندهار صبح امروز گفته است که نیروهای امنیتی ۴ فرد انتحاری را که می‌خواستند شب گذشته ولسوالی معروف این ولایت را هدف حمله قرار دهند، پیش از رسیدن به مقصد از بین برده‌اند.

وی افزوده این افراد می‌خواستند با استفاده از یک موتر نوع هاموی مملو از مواد انفجاریه ساختمان ولسوالی معروف این ولایت را هدف قرار دهند و پس از آن با نیروهای امنیتی درگیر شوند. درانی، تصریح کرده که نیروهای امنیتی این افراد را شناسایی کرده و از بین برده‌اند.

این مهاجمان انتحاری درحالی از بین برده می‌شوند که ولسوالی معروف قندهار حدود یک ماه قبل هدف حمله انتحاری قرار گرفت و در نتیجه ۱۲ سرباز پلیس مستقر در ساختمان این ولسوالی کشته شدند.

در همین حال شب گذشته طالبان در حمله گروهی دیگر بر ولسوالی میوند و ژیره قندهار دست‌کم ۲۲ سرباز پلیس را کشته و ۱۵ تن دیگر را زخمی کردند. مقام‌های امنیتی این ولایت گفته اند که در نتیجه این درگیری دست‌‌کم ۴۵ شورشی طالب کشته و بیش از ۳۰ تن دیگر زخمی شدند.

 

 

مطالب مرتبط