پیروزی شرین تاتنهام در مقابل رئال مادرید با درخشش دله علی

شب گذشته در دیدار هفته چهارم لیگ قهرمان اروپا تاتنهام انگلستان میزبان رئال مادرید از اسپانیا بود و در نهایت موفق شد این تیم را با نتیجه (۳-۱) مغلوب کند.

blank

بازی در نیمه اول با برتری تاتنهام آغاز شد و شاگردان پوچتینو با مالکیت بیشتر موقعیت هایی را روی در وازه حریف تدارک دیدند. رئال نیز سعی در استفاده از ضد حملات داشت. بازی با این روال ادامه داشت تا اینکه دله علی موفق شد در دقیقه ۲۷ دروازه رئال را باز کند. در ادامه تاتنهام چند فرصت دیگر روی دروازه رئال ایجاد کرد و یک صحنه مشکوک به پنالتی نیز روی دله علی اتفاق افتاد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. این نیمه با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم شرایط کاملا برعکس بود، رئال برای جبران نتیجه حمله می کرد و تاتنهام چشم به ضد حملات داشت. روی یکی از همین ضد حملات اسپرز موفق شد یک بار دیگر در دقیقه ۵۶ توسط دله علی به گل برسد. رئال پس از این گل سراپا حمله شد و تاتنهام روی ضد حملات زهردارتر شد. در دقیقه ۶۵ شاگردان پوچتینو با ضد حمله ای برق آسا توسط کریستین اریکسن به گل سوم رسیدند تا شب رویایی آن ها تکمیل شود.

در ادامه رونالدو در دقیقه ۸۰ یکی از گل های خورده را جبران کرد اما در نهایت بازی با نتیجه ۳ بر ۱ به سود تاتنهام به اتمام رسید تا اولین برد آن ها برابر رئال در لیگ قهرمانان بردی خاطره انگیز باشد.

 

مطالب مرتبط