کریستیانو رونالدو مرد سال فوتبال جهان شد

ابر ستاره باشگاه رئال مادرید و تیم ملی پرتگال به عنوام مرد سال فوتبال جهان در سال ۲۰۱۷ از سوی فیفا در مراسم THE BEST  سال ۲۰۱۷ انتخاب شد.

blank

کریستیانو رونالدو که در سال گذشته توانسته بود با رئال مادرید به دومین مقام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند و نقشی اساسی را در موفقیت این تیم ایفا نماید، و همچنین توانسته بود نقش پر رنگی را در قهرمانی رئالی ها در رقابت های لالیگا ۲۰۱۶/۱۷ داشته باشد تا در ۴۸ بازی ۴۴ گل زده و ۱۱ پاس گل را در کارنامه خود ثبت کرده باشد!

کریستیانو رونالدو توانست در رقابت با نیمار و لیونل مسی، این عنوان را از آن خود نماید تا با حداکثر آرا از سوی فیفا به عنوان مرد اول فوتبال جهان برای دومین بار پیاپی انتخاب شود.

کریستیانو رونالدو در اولین سال برگزاری مراسم THE BEST در سال گذشته نیز توانست این عنوان را از آن خود نماید تا این مراسم برای او در تقابل با لیونل مسی و نیمار بسیار شیرین باشد تا موفقیتی بسیار خوب را در این مراسم برای دومین سال پیاپی از ان خود کرده باشد.

رونالدو جایزه خود را از ستاره اسبق تیم ملی برزیل، رونالدو نازاریو و ابر ستاره اسبق جهان فوتبال دیگو مارادونا دریافت کرد.

مطالب مرتبط