بارسلونای ۱۰ نفره المپیاکوس را با نتیجه (۳-۱) مغلوب کرد

بارسلونا شب گذشته در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف المپیاکوس یونان رفت و در ختم ۹۰ دقیقه موفق شد این تیم را (۳-۱) از پیش رو بردارد.blank

بازی‌کنان بارسا بازی را خیلی خوب آغاز کردند و در همان ابتدا روی دروازه حریف فشار وارد کردند تا اینکه در دقیقه ۱۷ بازی روی ارسال جرارد دلوفئو توپ پس از برخورد به نیکولائو مدافع المپیاکوس وارد دروازه شد و حساب کار (۱-۰) شد.

برتری بارسا ادامه داشت و چندین موقیعت گل نیز ایجاد کرد اما توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا اینکه در دقیقه ۴۲ بازی جرارد پیکه، پس از اینکه توپ را با دست خود وارد دروازه حریف کرد کارت زرد دوم خود را گرفت و بارسا ده نفره شد. در ادامه اتفاق خاص رخ نداد نیمه اول بازی با نتیجه (۱-۰) به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی کنان المپیاکوس پیش کشیدند و چند موقعیت هم ایجاد کردند اما در دقیقه ۶۰ بازی لیونل مسی از ضربه ایستگاهی گل دوم بارسا را به ثمر رساند تا امید المیپاکوس برای برگرداندن بازی را صفر کند. با این گل نتیجه بازی (۲-۰) شد.

اما این پایان کار نبود و سه دقیقه بعد بازهم روی حرکت مسی، لوکاس دینه صاحب توپ شد و با یک ضربه حساب شده گل سوم بارسا را به ثمر رساند و نتیجه را (۳-۰) کرد.

المپیاکوس که چیزی برای از دست دادن نداشت سراپا حمله شد و در نهایت موفق شد روی یک ضربه کرنر نیکولائو یکی از گل‌های خورده را جبران کند تا نتیجه بازی (۳-۱) شود.

بارسلونا با این پیروزی ۹ امتیازی شد و در صدر جدول گروه D  قرار گرفت و المپیاکوس همچنان در قعر جدول گروه باقی ماند و سومین شکست خود در این رقابت‌ها را تجربه کرد.

مطالب مرتبط