منچسترسیتی (۲-۱) ناپولی؛ پپ برای همه خط و نشان می‌کشد

تیم فوتبال منچسترسیتی که این روزها صدر نشین لیگ برتر انگلیس است، شب گذشته در مقابل ناپولی نیز خوش درخشید و با نتیجه (۲-۱) این تیم را از پیش رو برداشت.blank

شاگردان پپ گواردیولا، بازی را خوب آغاز نکردند اما خیلی زود به خود آمدند و ابتکار عمل را در دست گرفتند تا اینکه در دقیقه ۹ بازی روی همکاری لویز سانه و داوید سیلوا، کایر واکر دروازه ناپولی را به توپ بست اما با دفاع مدافعان ناپولی توپ به استرلینگ رسید و او با یک ضربه حساب شده کار را تمام کرد و نتیجه بازی (۱-۰) شد.

بازی‌کنان ناپولی هنوز از شوک این گل خارج نشده بوند که در دقیقه ۱۳ کوین دی بروین با یک پاس عرضی خسوس را صاحب توپ کرد و او هم با یک ضربه بغل پا گل دوم را وارد دروازه ناپولی کرد و حساب کار (۲-۰) شد.

پس از این گل بازی‌کنان ناپولی موقعیت‌های خوبی روی دروزاه سیتزن‌ها ایجاد کردند اما هیچ کدام تبدیل به گل نشد تا اینکه در دقیقه ۳۸ بازی ناپولی صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما ضربه مرتنز را ادرسون برگشت داد و نتیجه بازی تغییر نکرد و نیمه اول بازی با برتری (۲-۰) سیتزن‌ها به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی بازی‌کنان سیتی می‌توانست خیلی زود به گل برسد اما حضور به موقع آلبیوال مانع این کار شد. در ادامه حملات ناپولی بیشتر شد و در دقیقه ۷۱ این تیم باردیگر صاحب پنالتی شد، این بار دیاواریا با ضربه عالی توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند و نتیجه را (۲-۱) سازد.

در ادامه هردو تیم چندین موقعیت ایجاد کردند اما هیچ کدام تبدیل به گل نشد و بازی با همان نتیجه (۲-۱) به پایان رسید.

 

مطالب مرتبط