تساوی (۱-۱) رئال مادرید مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید شب گذشته در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا مقابل تاتنهام به میدان رفت و در ختم ۹۰ دقیقه بازی با نتیجه (۱-۱) به پایان رسید.blank

شاگردان پوچتینو بازی را هجومی آغاز کردند و در همان ابتدائی بازی رئالی‌ها را به مشکل مواجه کردند. بازی‌کنان تاتنهام در دقیقه ۲۸ بازی روی دروازه حریف فشار وارد کردند و در یک صحنه مشکوک به آفساید و اشتباه رافائل واران مدافع رئال مادرید گل اول بازی به سود تاتنهام به ثمر رسید و نتیجه بازی (۱-۰) شد.

رئالی‌ها که از این گل شوکه شده بودند پیش کشیدند و هر لحظه به دروازه تاتنهامی‌ها نزدیک‌تر می‌شدند تا اینکه در دقیقه ۴۳ بازی صاحب یک ضربه پنالتی شدند و کریستیانو رونالدو با تبدیل کردن پنالتی به گل حساب کار را به تساوی کشاند و نیمه اول بازی با نتیجه (۱-۱) به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی هر دو تیم موقعیت‌های بسیاری‌ را روی دروازه‌های حریف ایجاد کردند اما هیچ کدام نتوانست تغییر در نتیجه بازی به وجود بیاورد و در نهایت بازی با تساوی (۱-۱) به پایان رسید.

با این تساوی هردو تیم با در اختیار داشتن ۷ امتیاز در گروه H لیگ قهرمان در رتبه اول و دوم قرار دارند و تیم‌های دورتمند و آپوئل در رده‌های بعدی این گروه جای گرفتند.

مطالب مرتبط