بارسلونا با پیروز پرگل (۶-۱) ایبار را تحقیر کرد

بارسلونا در بازی هفته پنجم لالیگای اسپانیا شب گذشته در مقابل ایبار به میدان رفت و با درخشش خیره کننده مسی حریف را با نتیجه (۶-۱) گل باران کرد.

blank

بازی با برتری نسبی تیم ایبار آغاز شد و پس از چند دقیقه بارسا کنترل توپ و میدان را در دست گرفت و چندین حمله تدارک دید. بازی تهاجمی بارسا در دقیقه ۲۰ نتیجه داد و روی پاس عمقی انیستا، نلسون سمیدو در چند قدمی دروازه صاحب توپ شد،‌ اما مدافع ایبار با خطا او را متوقف کرد و داور سوت پنالتی را به سود بارسا زد. مسی با ضربه فنی عالی توپ را به تور دروازه ایبار رساند و نتیجه بازی را (۱-۰) کرد.

حملات بارسا ادامه داشت و در دقیقه ۳۷ بازی پائولینیو کنر ارسالی دنیس سوارز را با ضربه سر وارد دروازه کرد و بازی (۲-۰) شد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم بازی نیز با حملات بارسا آغاز شد و در دقیقه ۵۲ بازی ضربه دیدنی مسی با واکنش دروازه بان ایبار به دنیس سوارز رسید و او با شوت حساب شده حساب کار را (۳-۰) کرد.

ایبار که چیزی برای از دست دادن نداشت پیش کشید و در دقیقه ۵۶ بازی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و نتیجه بازی را (۳-۱) کرد. بارسا بار دیگر کنترل میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه ۵۸ بازی مسی گل چهارم تیمش با یک حرکت عالی و ضربه دقیق به ثمر رساند و نتیجه بازی را (۴-۱) کرد.

حملات بارسا ادامه داشت و در دقیقه ۶۲ بازی روی پاس پائولینیو بار دیگر مسی صاحب توپ شد و هتریک خود را تکمیل کرد تا نتیجه بازی (۵-۱) شود. بارسا دست بردار نبود در دقیقه ۸۸ بازی مسی گل چهارم خودش را نیز به ثمر رساند و نتیجه بازی را (۶-۱) کرد.

در ادامه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

مطالب مرتبط