رئال مادرید در نبود ستاره‌هایش (۳-۱) رئال سوسیداد را مغلوب کرد

بازی‌کنان رئال مادرید شب گذشته در بازی هفته چهارم لالیگا، مقابل رئال سوسیداد به میدان رفت و در پایان ۹۰ دقیقه زمین مسابقه را با پیروزی (۳-۱) ترک کردند.

blank

در این بازی رونالدو و مارسلو به دلیل محرومیت و بنزما و کواچیچ به دلیل مصدومیت در بازی حضور نداشتند، اما رئالی‌ها بازی را تهاجمی آغاز کردند و در دقیقه ۱۸ مایورال روی حرکت راموس صاحب توپ شد و گل اول رئال را به ثمر رساند.

پس از این گل، بازی‌کنان رئال سوسیداد شروع به حمله کردند و در دقیقه ۲۹ بازی رودریگز روی اشتباه ناواس بازی را به تساوی کشاند و نتیجه را (۱-۱) کرد. اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۳۶ ضربه مایورال در مسیر دروازه به رودریگز برخورد کرد و دروازه سوسیداد بار دیگر باز شد. نیمه اول با نتیجه(۲-۱) به سود رئال مادرید به پایان رسید.

نیمه دوم، بازی متعادل آغاز شد و در دقیقه ۶۱بازی گرت بیل با استارتی سریع با دروازه بان سوسیداد تک به تک شد و با یک ضربه چیپ گل سوم رئال را به ثمر رساند و پیروزی تیمش را قطعی کرد.

رئال با این برد ۸ امتیازی شد و در رتبه چهارم جدول ایستاد. فاصله این تیم با بارسلونای صدرنشین نیز ۴ امتیاز است و سوسیداد با این باخت ۹ امتیازی شد و در رتبه سوم جدول قرار گرفته است.

مطالب مرتبط