پیروزی خفیف بارسلونا در خانه ختافه با نتیجه (۲-۱)

بارسلونا در بازی هفته چهارم لالیگای اسپانیا، شب گذشته مهمان ختافه بود و در ختم بازی با نتیجه (۲-۱) به پیروزی رسید و اختلاف خود با رئال مادرید رقیب دایمی اش را به ۷ امتیاز افزایش داد.

blank

بازی در نیمه اول با برتری باسلونا آغاز شد و بازی‌ کنان ختافه ۱۱ نفره دفاع می‌کردند، اما حملات بارسا نتیجه نداد و در دقیقه ۲۹ بازی عثمان دمبله به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد و به جای او جرارد دلوفئو وارد میدان شد.

بازی با برتری بارسلونا ادامه داشت تا اینکه شیباساکی جاپانی روی یک یک توپ برگشتی با شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه ختافه را (۱-۰) پیش انداخت. در ادامه حملات بارسا شدت گرفت اما نیمه اول بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی دنیس سوارز به جای انیستا وارد میدان شد و کاتالانی‌ها سراپا حمله می‌کردند،‌ حملات بارسا سرانجام در دقیقه ۶۲ نتیجه داد و دنیس سوارز از گوشه راست محوطه جریمه با یک شوت عالی حساب کار را (۱-۱) کرد.

بارسا هم‌چنان حمله می‌کرد و در دقیقه ۸۴ بازی پائولینیو که به جای راکتیج وارد میدان شده بود، پاس عالی مسی را با ضربه‌ی دیدنی وارد دروزاه ختافه کرد و نتیجه بازی را (۲-۱) کرد. پس از این گل حملات ختافه افزایش یافت اما بازی با همان نتیجه به پایان رسید.

مطالب مرتبط