تیم فوتسال کمیل مهاجرین افغانستان به فینال جام رمضان پایتخت ایران راه یافت

به گزارش افق تیم “کمیل مهاجرین افغانستان در ایران ” با قدرت و شجاعت هر چه تمام تر تیم قدرتمند و پر مهره “قصر یخ تهران” را در هم کوبید.

تیم فوتسال کمیل منتخب مهاجرین تهران
تیم فوتسال کمیل منتخب مهاجرین تهران

در مسابقات جام رمضان (یادبود زنده یاد بابک معصومی) که زیر نظر کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال  ایران و با حضور تیمها لیگ برتری و دیگر تیمهای مطرح ایرانی برگزار می گردد نماینده شایسته فوتسال مهاجرین افغانستان  قدرتمندانه با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی رسید.

این در حالی بود که تعدادی از بازیکنان قصر یخ از بازیکنان لیگ برتری بود و حتی شماره 5 این تیم یکی از لژیونرهای فوتسال ایران بود که در لیگ کویت بازی می کند. 

این بازی از ساعت 24 یکشنبه شب 5 مرداد در ورزشگاه ناجا تهران آغاز شد.

ابتدا تیم قصر یخ با دو گل پیش افتاد. اما پس از آن کم کم تیم کمیل بر بازی مسلط شد و گلهای خورده را یکی پس از دیگری جبران کرد و در نهایت با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی رسید و به دیدرا فینال این مسابقات راه یافت.

بازی فینال ساعت 22 دوشنبه شب بین دو تیم کمیل مهاجرین و تیم لیگ برتری فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.

طبق آنچه از پیش اعلام شده بود قرار است این بازی از شبکه 3  ایران پخش مستقیم شود که امیدواریم مسئولین به قول خود پایبند باشند.
تیم کمیل مهاجرین با حداقل امکانات و فقط با پشتکار خود توانسته تا این مرحله پیش برود و تا کنون تیمهایی را شکست داده که بهترین بازیکنان ایرانی در آن حضور داشته اند.
این موفقیت را به تک تک بازیکنان این تیم، مربیان و سرپرست تیم و به تمامی ورزش دوستان افغانستان تبریک می گوییم.

مطالب مرتبط