محمد محقق خواستار بررسی رویداد قتل نوعروس در نزدیکی خانه‌اش است

محمد محقق معاون دوم ریاست اجرائیه در پیوند به قتل یک عروس و زخمی شدن چند تن دیگر در نتیجه تیراندازی نگهبانان خانه‌اش واکنش نشان داده و ضمن ابراز تسلیت گفته است خواستار بررسی همه‌ی جانبه این حادثه است.

blank

در اعلامیه‌ای‌که از سوی دفتر مطبوعاتی محمد محقق معاون دوم ریاست اجرائیه به نشر رسیده در آن گفته شده است که در میان کاروان عروسی که در نیمه‌ی شب ۲۵ سرطان از نزدیکی خانه‌اش گذشته افراد مسلح غیر مسئول حضور داشته اند و به سوی پوسته امنیتی خانه‌اش شلیک کرده و در نتیجه تیر اندازی یک عروس شهید و چند تن مجروع گردیده است.

در این اعلامیه گفته شده که این رویداد در شبکه‌های اجتماعی به گونه‌ی نادرست بازتاب یافته است.

در اعلامیه گفته شده که محمد محقق معاون دوم ریاست اجراییه پس از این رویداد نگهبانان خانه‌اش را برای تحقیق به پلیس معرفی کرده است.

معاون دوم ریاست اجراییه در این اعلامیه گفته است با توجه به حساسیت این رویداد باید تحقیق همه جانبه پیرامون این حادثه صورت گیرد.

این درحالی است که سخنگوی وزارت داخله دیروز گفته بود که پس از فیر شادیانه از سوی افرادی در این کاروان عروسی نگهبانان خانه محمد محقق به سوی این کاروان شلیک کرده و در نتیجه‌ی آن عروس کشته شده و چهار تن از نزدیکانش زخم برداشته اند.

نجیب دانش معاون سخنگوی وزارت داخله به بی بی سی گفته بود که چهارتن در پیوند به این رویداد بازداشت شده اند.

فیرشادیانه از سوی افرادی در این کاروان عروسی و تیراندازی نگهبانان خانه‌ای محمد محقق که منجر به این رویداد گردیده در شبکه‌های اجتماعی مورد انتقاد شدید قرار گرفته است.

بیشتری کاربران شبکه‌های اجتماعی تیراندزای به سوی کاروان عروسی که منجر به قتل عروس و زخمی شدن افراد دیگر گردیده است را محکوم کرده اند و گفته اند باید با عاملان این رویداد برخورد قانونی صورت گیرد.

مطالب مرتبط