معاونت دوم ریاست جمهوری: مشکلات فراه راه ساخت جاده قره باغ ـ جاغوری حل می‌گردد

دفتر مطبوعاتی محمد سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری خبرداده است؛ جلسه‌ای که دیروز به ریاست معاون دوم ریاست جمهوری برگزار گردیده به کمیسیون تدارکات ملی فیصله شده که مشکلات فراه راه ساخت جاده قره باغ ـ جاغوری حل گردد.

blank

در خبرنامه‌ای که از سوی دفتر مطبوعاتی سرور دانش به نشر رسیده گفته شده در جلسه ای که با اشتراک محمود بلیغ وزیر فواید عامه، والی غزنی و شماری از نمایندگان این ولایت  و رییس اداره تدارکات ملی به ریاست محمد سرور دانش برگزار گردیده است در مورد ساخت جاده‌های مواصلاتی ولایت غزنی صحبت شده است.

گفته شده در این جلسه تاکید گردیده که باید مشکلات فراه راه ساخت جاده قرباغ ـ جاغوری برداشته شده و کار ساخت آن به زودی شروع گردد.

این درحالی است که پیش از این ساخت این جاده پنج بار به داوطلبی گذاشته شده و اما تاهنوز عملی نگردیده است.

محمود بلیغ وزیر فواید عامه گزارشی را در مورد مشکلات این پروژه ارائه کرده است.

براساس این خبرنامه در این جلسه فیصله گردیده است که باید وزارت فواید عامه در هماهنگی با کمیسیون تدارکات ملی، مشکلات فراه راه ساخت جاده قرباغ ـ جاغوری را حل کند تا این پروژه به داوطلبی گذاشته شده و اجرا گردد.

ساخته شدن جاده قره باغ ـ جاغوری از خواست‌های مهم مردم ولایت غزنی از جمله مردم ولسوالی جاغوری بوده که بارها به حکومت پیشنهاد شده اما در مورد ساخت آن اقدام عملی نگردیده است.

پخته شدن این جاده در ضمن سهولت در رفت آمد، تاثیرگذاری در رونق اقتصادی ولایت غزنی و باعث امنیت مسافران نیز می‌گردد.

مطالب مرتبط