یک پولیس در حمله مهاجمانی که لباس ارتش به تن داشتند در ولایت هرات کشته شد

مقام‌های امنیتی ولایت هرات از یک حمه مسلحانه با پوشش لباس ارتش بالای یک پوسته‌ی امنیتی پولیس در ولسوالی شندند ولایت هرات خبر می‌دادند.

به گزارش افق، یک مقام بلند پایه امنیتی که نخواسته است نامی از وی برده شود ضمن تایید این مطلب می‌گوید این حمله عصر روز گذشته  در منطقه جنگان ولایت هرات انجام یافته است.

این سرباز در حالی کشته می‌شود که مهاجمان لباس ارتش به تن داشتند.
این سرباز در حالی کشته می‌شود که مهاجمان لباس ارتش به تن داشتند.

این مقام امنیتی بیان داشته است که  در این رویداد که حوالی ساعت ۳عصر روز گذشته صورت گرفت؛ حدود ۸نفر از مخالفان دولت که لباس ارتش افغانستان را بر تن داشتند؛ بالای پوسته پولیس “جنگان” حمله کرده و ضمن کشتن یک نیروی پولیس، ۳جنگ افزار را با خود بردند.

وی پوشش این مهاجمان را سووال برانگیز دانسته تاکید می‌کند که تحقیقات در این مورد آغاز شده است.

گفتنی است که در این پوسته‌ی امنیتی 4 سرباز پولیس حضور داشته و در زمان وقوع حمله تنها یکی از آنان در حال انجام وظیفه بوده است.

تااکنون فردی و یا گروهی مسوولیت این حمله را به عهده نگرفته است ولی عبدالحمید نور ولسوال شندند وقوع این حادثه را تایید کرده است اما جزئیاتی بیشتری در اختیار ندارد.

ولسوالی شندند یکی از ولسوالی‌های نا امن ولایت هرات است که مخالفان مسلح در آن حضور گسترده داشته و هر ازگاهی با یورش و یا هم بمب کنار جاده نیروهای دولتی را مورد هدف قرار می‌دهد.

مطالب مرتبط