فرانسه و سوئيس به مرحله به يک هشتم نهايي صعود کردند

به گزارش افق سوئيس که رقابت سختي با اکوادور براي صعود از اين گروه داشت توانست با نتيجه 3 بر صفر هندوراس را شکست دهد.139304050202409293084823
سوئيس خيلي زود توانست به گل برسد. ضربه زيبا و مهارنشدني شقيري در دقيقه 3 باعث شد تا شاگردان اوتمار هيتسفلد خيلي زود از حريف خود جلو بيفتند.
در ادامه بازي روند متعادلي به خود گرفت و توپ بيشتر در ميانه ميدان در جريان بود تا اينکه شقيري در دقيقه 32 موفق شد با نفوذ به محوطه جريمه هندوراس گل دوم خود و تيمش را به ثمر برساند. تا نيمه نخست در نهايت با برتري 2 بر صفر سوئيس به پايان برسد.

هندوراس در نيمه دوم بازي بهتري از خود به نمايش گذاشت و اگر بي دقتي مهاجمان اين تيم نبود مي توانست چند بار دروازه سوئيس را باز کند . حتي يکبار نيز پالاسيوس در محوطه جريمه سوئيس سرنگون شد که داور مسابقه پنالتي تشخيص نداد در حالي که تصاوير تلويزيوني نشان داد داور اشتباه کرده است.

در ادامه سوئيسي ها توانستند به گل سوم خود نيز دست يابند. شقيري موفق شد در دقيقه 71 گل سوم را نيز به ثمر برساند تا هت تريک کرده باشد. سوئيس در ادامه بازي را به کنترل خود درآورد تا اين ديدار با برتري 3 بر صفر سوئيس به پايان برسد.

فرانسه و اکوادور در ديگر ديدار اين گروه به مصاف هم رفتند که اين ديدار با تساوي بدون گل به پايان رسيد. در نيمه نخست بازيکنان فرانسه بازي بهتري به نمايش گذاشتند و چندين بار تا آستانه فروپاشي دروازه حريف پيش رفتند. جدي ترين موقعيت بازي را کريم بنزما در دقيقه 28 بدست آورد که با بي دقتي از دست داد تا در نهايت نيمه نخست با تساوي بدون گل به پايان برسد. در نيمه دوم مسابقه آنتونيو والنسيا به دليل خطاي خطرناک روي پاي ديگنه با دريفات کارت قرمز مستقيم از زمين مسابقه اخراج شد تا فرانسه توپ و ميدان را در اختيار بگيرد. فرانسوي ها در ادامه صاحب چند موقعيت گلزني شدند که با بي دقتي از دست دادند. البته يک بار نيز ديرک دروازه به کمک اکوادوري ها آمد تا اين ديدار با تساوي بدون گل به پايان برسد.

*جدول نهايي

فرانسه 7 امتياز

سوئيس 6 امتياز

اکوادور 4 امتياز

هندوراس بدون امتياز

 

مطالب مرتبط