رییس اجراییه از مسئولان رسانه‌ها خواست از منافع ملی دفاع کنند

داکتر عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت شام روز گذشته در ضیافتی که برای خبرنگاران در کاخ سپیدار تدارک دیده بود از خبرنگاران و مسئولان رسانه‌ها خواست تا منافع عمومی و ملی را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

blank

داکتر عبدالله،رییس اجرایی حکومت وحدت ملی در این دیدار ضمن قدردانی از کارکرد خبرنگاران رسانه‌ها گفت که تلاش‌های مسئولان رسانه‌ها و خبرنگاران در راستای آزادی بیان و اطلاع رسانی قابل ستایش و تقدیر می‌باشد.

آقای عبدالله در این نشست با مسئولان رسانه‌ها در خصوص عوامل و دلایل حوادث اخیر امنیتی و تروریستی در کابل و ولایت‌های مختلف نیز بحث و گفتگو کرد و خاطر نشان کرد که منافع جمعی مردم و دولت باید شامل اولویت‌ کاری رسانه‌ها باشد.

آقای عبدالله گفت:« پیام اصلی ما حفظ وحدت،همبستگی و اخوت میان مردم شریف افغانستان است اگر وحدت و همدلی میان مردم افغانستان وجود داشته باشد، ما تحت هرشرایطی می‌توانیم به پیش برویم. بنابراین؛ منافع ملی به منظور حفظ اتحاد و یکپارچگی مردم افغانستان باید در اولویت کار رسانه‌ها باشد».

رییس اجراییه کشور گفت که خوشبختانه رسانه‌های افغانستان،مسوولیت‌های‌شان را ادا کرده‌اند اما توقع ما بیشتر از چیزی است که صورت گرفته است.

دوکتور عبدالله در پایان دیدارش با خبرنگاران و مسئولان رسانه‌ها گفت که مشکلاتی در راستای دسترسی به اطلاعات و معلومات وجود دارد اما، به آن هم مصمم هستیم که به موقع رسانه‌ها را در جریان اطلاعات قرار دهیم.

 

مطالب مرتبط