هالند ۳ بر ۲ از سد استراليا گذشت

هالند موفق شد با نتيجه 3 بر 2 استراليا را شکست دهد و در آستانه صعود از گروه خود قرار گيرد.00988072

به گزارش افق هالند موفق شد استراليا را در دومين ديدار خود در جام جهاني با نتيجه 3 بر 2 شکست دهد و اولين تيم 6 امتيازي جام بيستم لقب گيرد.

هلند که در بازي قبلي خود اسپانيا را با نتيجه پرگل شکست داده بود موفق شد بازي را بهتر شروع کند و به گل هم برسد .

فرار آرين روبن در دقيقه 18 و شوت هوشمندانه او باعث شد تا لاله هاي نارنجي يک بر صفر پيش بيفتند. البته خوشحالي استراليايي ها طولي نکشيد و تنها يک دقيقه بعد تيم کيهيل با ضربه اي سرضرب و مهارنشدني موفق شد گل تساوي را به ثمر برساند. البته گلزن استراليايي ها با دريافت کارت زرد در اواخر نيمه نخست دواخطاره شد و ديدار حساس با اسپانيا را از دست داد.

استراليايي ها در ادامه بازي بهتري به نمايش گذاشتند و مي توانستند پيروز به رختکن بروند. جدي ترين موقعيت آنها را مارک برشيانو از دست داد که شوت او با اختلاف کمي به بيرون رفت تا نيمه نخست با تساوي يک بر يک به پايان برسد.

استراليا در نيمه دوم نيز بازي خوبي به نمايش گذاشت و نشان داد تعيم دست و پا بسته اي نيست . آنها در دقيقه 55 موفق شدند به گل برسند . خطاي هند مدافعان هلند در محوطه جريمه باعث شد تا داور نقطه پنالتي را نشان دهد و مايل پديناک اين توپ را به گل دوم کانگوروها تبديل کرد. در ادامه هلند سراپا حمله شد تا گل خورده را جبران کند . روبين فان پرسي موفق شد 3 دقيقه بعد دروازه استراليا را باز کند تا بازي به تساوي بکشد. اين پايان کار نبود و ممفيس دپاي موفق شد در دقيقه 68 با شوتي زيبا گل سوم تيمش را نيز به ثمر برساند تا اين ديدار در پايان با برتري 3 بر 2 هلند به پايان برسد.

مطالب مرتبط