برد شیرین بارسلونا در ال کلاسیکو

تیم فوتبال بارسلونا با درخشش فوق ستاره آرجنتاینی خود در دیدار مقابل رئال مادرید به برتری ۳ بر ۲ دست یافت.

blank

در ادامه بازی‌های از هفته سی و سوم لالیگا اسپانیا و در حساسترین دیدار رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو میزبان بارسلونا بود که در پایان ۳ بر ۲ مغلوب آبی و اناری‌های شد.

رئالی‌ها در دقایق ابتدایی بازی کمی بر توب و میدان مسلط بودند اما بارسلونا با آرام کردن بازی و پاس های متعدد از فشار حملات این تیم کاست.

در ادامه بازی متعادل‌تر شد و بیشتر در میانه زمین در جریان بود. مهمترین اتفاق این دقایق برخورد آرنج مارسلو  با صورت مسی بود که به مصدومیت ستاره آرجنتاینی منجر شد.

بازی به هر ترتیب ادامه داشت تا اینکه رئال در دقیقه ۲۸ به گل رسید.

روی یک ارسال به دهانه دروازه بارسا، ابتدا ضربه سرخیو راموس به تیر دروازه برخورد کرد و توپ برگشتی را کاسمیرو به راحتی وارد دروازه کرد.

بارسلونا پس از دریافت گل نخست به زودی واکنش نشان داده و در دقیقه ۳۳ به گل تساوی دست یافت.

در یک هماهنگی تیمی خوب راکتیج توپ را به مسی داد او نیز با پشت سرگذاشتن دو سه بازکن توپ را به کنج دروازه رئال فرستاد.

بازی تا پایان نیمه اول دیگر گلی را در پی‌نداشت.

با شروع نیمه دوم بازهم رئالی‌ها بازی را هجومی آغاز کردند و چند موقعیت خوبی گلزنی را نیز از دست دادند اما این بارسلونا بود که در قیقه ۷۳ به گل دومش دست یافت.

ایوان راکتیج هافبک کروات بارسلونا با شوت مهار نشدنی از پشت محوط جریمه توپ را از خط دروازه رئال عبور داد.

پس از آن بازیکنان بارسلونا دو فرصت ایده آلی داشت که رئالی‌ها تلاش داشتند تا از شکست خانگی فرار نمایند و دست به حملات بیشتر زدند تا در دقیقه۸۴ با ارسال خوب مارسلو توپ به خامس رودریگز رسید و او نیز با ضربه دقیق گل تساوی را برای کهکشانی‌ها زد.

این پایان کار نبود مسی در دقیقه ۹۲ و در حالی که همه انتظار سوت پایان بازی را داشت گل سوم و پیروزی بخش تیم‌اش را به ثمر رساند.

حرکتی انفرادی روبرتو توپ را به گومز رساند او نیز به آلبا پاس داد او هم با یک پاس کات دار توپ را به مسی رساند و این ستاره بارسلونا با شوت بغل پا توپ را از خط دوازه رئال عبور داده و گل سوم و پیروزی بخش تیمش را رقم زد.

بازی با همین نتیجه ۳ بر ۲ به سود بارسا به پایان رسید.

مطالب مرتبط