کشته و زخمی شدگان انفجار ولایت فاریاب به 17 تن رسید

مسوولان محلی ولایت فاریاب می‌گوید انفجار صبح امروز در این ولایت 17 تن را کشته و زخمی کرده است.

به گزارش افق به نقل از عبدالستار بارز معاون والی ولایت فاریاب این انفجار صبح امروز (چهارشنبه 14 جوزا) ساعت 9 و نیم  در منطقه‌ی بنام لودین شهر میمنه مرکز ولایت فاریاب رخ داده است.

معاون والی فاریاب تاکید می‌کند که تمام کشته وزخمی‌های این رویداد غیر نظامیان بوده و در میان کشته شدگان جسد یک زن نیز دیده می‌شود.
معاون والی فاریاب تاکید می‌کند که تمام کشته وزخمی‌های این رویداد غیر نظامیان بوده و در میان کشته شدگان جسد یک زن نیز دیده می‌شود.

به گفته‌ی بارز در این انفجار سه غیر نظامی کشته و پانزده نفر دیگر نیز مجروح شده است.

معاون والی فاریاب تاکید می‌کند که تمام کشته وزخمی‌های این رویداد غیر نظامیان بوده و در میان  کشته شدگان جسد یک زن نیز دیده می‌شود.

در همین حال مسعود یعقوبی، سخنگوی قوماندانی امنیه می گوید که طالبان با استفاده از یک زن بمب کارگذاری شده در یک بشکه آب را در کنار یک مارکت در سرک موسوم به لودین قرار دادند.

او گفت این بمب زمانی که مردم در حال خرید و رفت و آمد به این مارکت بودند انفجار کرد.

سخنگوی قوماندانی امنیه فاریاب می گوید که پولیس این ولایت تحقیقات خود برای بازداشت زنی که بمب را در کنار سرک قرار داده را آغاز کرده است.

در این خصوص تا حالا هیچ فرد یا گروهی اظهار نظر نکرده است ولی بطور معمول مسوولیت‌های چنین عملیات‌ها به عهده طالبان گذاشته می‌شود.

ولایت فاریاب یکی از ولایت‌های شمالی کشور است که  پیش از نیز مورد حمله‌ی تروریستی طالبان قرار گرفته و ده‌ها نفر در آن کشته و زخمی شدند.

مطالب مرتبط