اشرف غنی امرالله صالح را به همکارانش معرفی کرد

اشرف غنی و عبدالله امروز به رطور رسمی امرالله صالح را به عنوان رییس بورد نظارت و تعیینات منسوبین امنیتی و دفاعی معرفی کردند و اشرف غنی گفته است که از تصمیم‌ها و فعالیت این ارگان حمایت می‌کند.

blank

دفتر ریاست جمهوری با نشر خبرنامه‌ی گفته است که رییس جمهور محمد اشرف غنی و عبدالله رییس اجراییه امروز به طور رسمی امرالله صالح را به اعضای بورد نظارت و تعیینات منسوبین امنیتی و دفاعی معرفی کرده اند.

رییس جمهور گفته است که این ارگان به مثابه یک اتاق فکر بوده و مسوولیت آوردن اصلاحات را در بخش امنیت و ارتقای افسران و نیروهای امنیتی به عهده دارد و حکومت از مشوره‌ها و فعالیت آن به گونه‌ای کامل پشتیبانی می‌کند.

رییس جمهور همچنان یاد آوری کرده است که از تجربه و مشوره‌های اعضای این بورد در برنامه چهارساله انکشاف نیروهای امنیتی و دفاعی استفاده می‌شود.

ریاست جمهوری در این خبرنامه گفته است که این بورد مسوولیت دارد که از استخدام افسران و مسئولان بلند پایه نیروهای دفاعی و امنیتی نظارت کند تا آنها به دور از دخالت‌های سیاسی و گرایش‌های سلیقه‌ای تعیین شوند.

هفته گذشته امرالله صالح رییس پیشین امنیت ملی به عنوان رییس بورد نظارت و تعیینات منسوبین امنیتی و دفاعی از طرف رییس جمهور غنی تعیین شد.

مطالب مرتبط