صعود لسترسیتی و یوونتوس به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

 

تیم های فوتبال یوونتوس ایتالیا و لسترسیتی انگلیس با عبور از سد حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا راه یافتند.

blank

سه شنبه شب و در ادامه دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو دیدار برگزار شد که یوونتوس و لسترسیتی با غلبه بر پورتو و سوییا، به مرحله بعدی رسیدند.

لسترسیتی انگلیس که در دور رفت با حساب دو بر یک مغلوب سوییا اسپانیا شده بود در بازی برگشت و در حضور تماشاگران خودی با ارائه نمایشی منطقی به پیروزی دو بر صفر رسید و صعود کرد.

لسترسیتی که فصل گذشته برای نخستین بار قهرمان لیگ برتر انگلیس شد با برتری در این دیدار توانست در اولین حضورش در لیگ قهرمانان اروپا به جمع هشت تیم پایانی راه یافته تا نام خود را در تاریخ ثبت کند.

در دیگر دیدار همزمان، یوونتوس ایتالیا در زمین خود با تک گل دقیقه ۴۲ پائولو دیابالا که از روی نقطه پنالتی مقابل پورتو پرتگال به برتری رسید.

نماینده ایتالیا در بازی رفت نیز به پیروزی دو بر صفر پورتو را شکست داده بود.

چهارشنبه شب و در دیدارهای باقی مانده دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی موناکو فرانسه میزبان منچسترسیتی انگلیس می باشد واتلتیکومادرید اسپانیا و بایرلورکوزن آلمان نیز به مصاف هم می روند.

در هفته گذشته تیم های بارسلونا و رئال مادرید اسپانیا، بایرن مونیخ و بورسادورتموند آلمان جواز حضور در یک چهارم نهایی را کسب کرده بودند.

مطالب مرتبط