کنسرت داود سرخوش در بلجیم برگزار شد

چهارمین کنسرت داود سرخوش از آخرین سلسله تور هنری «جنگ و جنون» در شهر انتورپنت کشور بلجیم برگزار گردید.

blank

این کنسرت شب ۲۸ جنوری در یکی از تالارهای مجلل و معروف شهرانتروپنت بلجیم و با اشتراک صدها تن از مشتاقان و علاقمندان این ستاره محبوب موسیقی برگزار شد.

نهاد فرهنگی -هنری «اوماغ ایوینتس» با همکاری فعالین فرهنگی در کشور بلجیم ابتکار و مسولیت این کنسرت را به عهده داشتند.

حسین شرق یکی از مسولین نهاد فرهنگی – هنری «اوماغ ایوینتس» می گوید که این کنسرت چهارمین برنامه از سلسله کنسرت ها تحت عنوان «جنگ و جنون» می باشد که از سوی این نهاد در کشورهای مختلف اروپایی برگزار گردیده و قرار است هفته آینده آخرین مرحله این کنسرت از این تور هنری در کشور سویس برگزار شود.

دو کنسرت از این تور هنری اهداف بشردوستانه داشته و در آمد آن برای کمک به دانشجویان و حمایت از قابله‌ها در افغانستان اختصاص یافته است.

حسین شرق از مسولین نهاد فرهنگی – هنری «اوماغ ایوینتس» می گوید که یکی از این کنسرت‌ها برای کمک به دانشجویان دانشگاه بامیان برگزار گردیده و یکی دیگر آن برای حمایت و کمک به قابله‎های اختصاص داشته که در شرایط دشوار در افغانستان کار می‎کنند.

آقای شرق می‎گوید که درآمدهای این دو کنسرت از طریق کمیته سویدن در افغانستان برای کمک به  دانشگاه بامیان و کمک به قابله‌ها در افغانستان به مصرف می‌رسد.

تور هنری «جنگ و جنون» از سلسله برنامه‌های هنری داود سرخوش است که از سال ۲۰۱۶ تا کنون در چندین کشور اروپایی برگزار گردیده و قرار است دور پنجم این سلسله برنامه‌ها هفته آینده در شهر زوریخ کشور سویس برگزار شود.

در این کنسرت صدها تن از مهاجرین افغانستان از کشورهای مختلف اروپایی شرکت کرده بودند.

محمد نوروزی از همکاران محلی اوماغ ایوینتس در بلجیم می‌گوید که صدها تن از علاقمندان این ستاره محبوب هنر موسیقی از کشورهای آلمان، اتریش، فرانسه، هالند، دانمارک و انگلستان در این کنسرت اشتراک کرده بودند. مهاجرین افغانی در کشورهای اروپایی از مدت ها قبل برای این کنسرت برنامه ریزی کرده بودند و امشب صدها تن زن و مرد با شور و هیجان ستاره هنری شان را همراهی کردند. قرار است هفته آینده صدها تن از علاقمندان این ستاره محبوب موسیقی از کشورهای مختلف اروپایی در شهر زوریخ سویس در کنسرت او گردهم آیند.

مطالب مرتبط

comments s

  1. سلام و عرض ادب دارم خدمت همه هموطنان عزیز و گرامی ام :
    بنده میخواهم مطلبی را بعنوان نظر و پیشنهاد خدمت شما به عرض برسانم .
    اینکه از وزارت محترم جلیله معارف کشور احترامانه تقاضامندم که اعلاتات داوطلبی خویش را اعم از بزرگ و کوچک در وبسایت ان وزارت محترم نگاشته تا باشد تمام شرکتهای علاقمند به داوطلبی اطلاع حاصل نموده و شرکت های کوچک نیز بتواند از این داوطلبی اگاهی حاصل نمایند. تشکر از شما.