تیم ملی کرکت افغانستان قهرمان مسابقات جام صحرا شد

تیم ملی کرکت افغانستان در مسابقات ۲۰ آورۀ جام کرکت صحرا در امارات متحده عربی با شکست‌دادن تیم ایرلند قهرمان این مسابقات شد.blank

به گزارش خبرگزاری افق این بازی که شب گذشته در امارات برگزار شد افغانستان ایرلند را از پیش رو برداشت و جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر برد.

در این مسابقه تیم ایرلند قرعه را برد و توپ‌زنی را شروع کرد، ولی در همان آغاز با به دست آوردن تنها ۲۰ دوش دو توپ‌زن‌ این تیم را توپ‌اندازان افغان از میدان بیرون کردند و سپس یکی پی‌دیگر اخراج شدند.

در ادامۀ این بازی، تیم ایرلند در آور چهاردهم با ازدست‌دادن تمام بازی‌کنانش تنها توانست برای تیم کرکت افغانستان ۷۲ دوش را هدف تعیین کند.

توپ‌زنان کرکت افغانستان که بازی را به دست گرفتند به سادگی توانستند هدف تعیین‌شده از طرف ایرلندی ها را تنها در هشت آور تکمیل نموده و قهرمان این مسابقات شوند.

در این میان از توپ‌زنان تیم ملی کرکت افغانستان توسط شهزاد محمدی توانست تا به دست آوردن ۵۲ دوش و نوروز منگل تا ۱۷ دوش به بازی‌شان در مسابقه ادامه دهند.

هم‌چنان توپ‌اندازان تیم ملی افغانستان محمد نبی توانست چهار بازی‌کن ایرلند را از میدان بیرون کند و امیر حمزه، فرید احمد و کریم جنت هرکدام دو بازی‌کن حریف را خارج ساختند.

مسابقه فینال ساعاتی پس از آن میان دو تیم برگزار گردید که افغانستان پیش از آن تیم عمان را شکست داده بود و بازی‌کنان افغانستان در این مسابقات درخشش چشم‌گیری داشتند.

مطالب مرتبط