اتلتيکو مادرید با تحمیل شکست خانگی بر چلسی فینال کاملا مادریدی را رقم زد

تيم فوتبال اتلتيکو مادريد موفق شد در خانه چلسي پيروز شود و به فينال ليگ قهرمانان اروپا صعود کرد تا حريف رئال مادريد شود.

در دومين شب از دور برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا، چلسي در ورزشگاه استمفوردبريج لندن ميزبان اتلتيکو مادريد بود که با نتيجه دور از انتظار سه بر يک متحمل شکست شد.

باکست چلسی و صعود اتلیتیکو فوتبال دوستان شاهد یک فینال کاملا اسپانیایی خواهد بود.
باکست چلسی و صعود اتلیتیکو فوتبال دوستان شاهد یک فینال کاملا اسپانیایی خواهد بود.

در نيمه اول ابتدا فرناندو تورس مهاجم اسپانيايي آبي‌هاي لندن موفق شد با گلزني در دقيقه 36 چلسي را پيش اندازد اما در اواخر اين نيمه و در دقيقه 44 آدرين بازي را به تساوي کشاند تا دو تيم در 45 دقيقه اول با تساوي يک بر يک بازی را به پایان برساند.

در نيمه دوم با وجود اينکه چلسي نياز به گلزني داشت اين شاگردان سيمونه بودند که حملاتي را بر روي دروازه مارک شوارتزر تدارک دیدند و موقعيت‌هاي گلزني را به وجود آوردند.

در يکي از موقعيت‌ها يک ضربه پنالتي به سود اتلتيکو اعلام شد و ديگو کاستا در دقيقه 61 براي بار دوم دروازه چلسي را گشود.

در ادامه باز هم شاگردان سيمونه بودند که بر بازي تسلط داشتند و موفق شدند با ضربه آردا توران بازيکن مسلمان و ترکيه‌اي خود گل سوم را در دقيقه 72 وارد دروازه چلسي کنند.

شاگردان مورينيو هم نتوانستند از فرصت‌هاي اندک خود استفاده کنند تا در نهايت اتلتيکو قدرتمندانه در دو بازي رفت و برگشت با نتيجه سه بر يک جواز حضور در فينال ليگ قهرمانان را بدست آورد تا حريف رئال شود و فينالي مادريدي را در ليسبون پرتغال شاهد باشيم.

شب گذشته هم رئال مادريد موفق شده بود در مجموع دو ديدار رفت و برگشت با نتيجه 5 بر صفر بايرن مونيخ آلمان را حذف کند.

گفتنی‌است که فينال ليگ قهرمانان اروپا 24 مي (3 جوزا) در ورزش‌گاه لیسبون پرتقال برگزار مي‌شود.

مطالب مرتبط