شراره بلخی قربانی عقده های درونی شوهر روانی اش شده است

براساس گزارش های منتشر شده، شراره بلخی نواسه علامه بلخی از علمای بزرگ افغانستان، دو روز پیش در یکی از شهرهای‌ آلمان از سوی شوهرش به شکل فجیعی به قتل رسیده است.

نزدیکان شراره بلخی به خبرگزاری افق گفتند که وی در آلمان فعالیت فرهنگی و اجتماعی می کرده و روز سه شنبه در مونستر آلمان بصورت خیلی بی رحمانه توسط شوهر سابق بنام غلام علی ایوبی به قتل رسیده است.

14877777_1785537311703595_1660087342_n
نزدیکان شراره بلخی به خبرگزاری افق گفتند که وی در آلمان فعالیت فرهنگی و اجتماعی می کرده و روز سه شنبه در مونستر آلمان بصورت خیلی بی رحمانه توسط شوهر سابق بنام غلام علی ایوبی به قتل رسیده است.

شراره بلخی نواسه شهید «سید اسماعیل بلخی» و دختر شهید علی آقا بلخی در زمان قتل، ۴۶ سال سن داشته است.

او، تحصیل کرده در رشته اینجنیری در ایران بوده و در آلمان نیز مدیریت بازرگانی و حساب داری را خوانده است.

او، یکی از بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی در آلمان بود که فعالیت‌های گسترده‌ای را در جهت نشر اندیشه‌های سید اسماعل بلخی و پدر خود انجام می داد.

صدیقه بلخی مشاور شورای عالی صلح، عمه شراره بلخی به خبرگزاری افق، خبر قتل شراره بلخی توسط شوهرش را تایید کرد و گفت شراره بلخی سال‌هاست که از شوهرش جدا زندگی می‌کرده است.

خانم بلخی که خود در وضعیت روحی نامناسبی به‌سر می‌برد گفت که جزئیات بیشتر در مورد قتل شراره بلخی را بعدا با رسانه ها شریک می کند.

براساس گفته های دیگر بستگان شراره بلخی به رسانه‌ها، او ۱۴ سال پیش با فردی که اکنون متهم به قتل است ازدواج کرده و بعد از ازدواج به کشور آلمان مسافرت کرده است.

گفته می‌شود شوهر شراره بلخی از همان ابتدا دچاربیماری روانی بوده‌است.

غلام علی ایوبی شوهر مقتول، اجازه تحصیل و بیرون رفتن خانم‌اش را نمی‌داده و حتی مانع ارتباط وی با بستگان مادری و پدری اش نیز بوده و در سال‌های اخیر قبل از جدایی وی را شکنجه روحی و وفیزیکی می‌کرده است.

طبق معلومات که در درسترس خبرگزاری افق قرار گرفته؛ دو سال قبل در آلمان شراره بلخی توسط شوهرش تهدید به قتل شده بود و شوهرش می‌خواست در وقت خواب با پطرول، شراره را به آتش بکشد که وی متوجه می‌شود و منزل را ترک کرده و به پلیس آلمان مراجعه می‌کند.

بعد از آن پلیس آلمان مانع ادامه زندگی شراره بلخی با شوهرش می‌شود و پلیس شوهر مقتول را یک فرد روانی معرفی کرده بود. سرانجام شراره بلخی با مشوره با بزرگان و فامیل از شوهرش طلاق می‌گیرد.

سرانجام دو روز پیش شوهر سابق خاتم بلخی از کابل به منزل وی در مونستر آلمان مراجعه کرده و در پشت دروازه آپارتمان وی منتظر فرصت بود تا شراره از منزل بیرون شود و به محض بیرون آمدن از خانه ابتدا با اسپری مرچ  او را زمین گیر می‌کند و بعد با ضربات چاقو وی را به شکل بسیار فجیع به قتل می‌رساند.

قاتل بعد از به قتل رساندن شراره بلخی با همان وضعیت خون آلود به داخل خیابان می‌آید و فریاد می‌زند که همسرم را کشتم و بعد هم توسط پلیس دستگیر می‌شود.

مطالب مرتبط