پیروزی پر گل کهکشانی‌ها در سانتیاگو برنابئو

در ادامه بازی‌های مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته چند دیدار انجام شد که در مهمترین این بازی‌ها رئال مادرید توانست 5 – 1 لیگاورشو را شکست دهد.

14740997_316269338750840_1374334485_n

در این دیدار که رئالی‌ها میزبان بودند، بازی را بهتر آغاز کردند وکنترل توپ و میدان را در دست گرفتند.

حملات شاگردان زیدان، سرانجام به نتیجه رسید. پاس دقیق دانیلو در دقیقه 16  گرت بیل را در سمت راست محوطه جریمه لیگا صاحب موقعیت کرد و او هم بعد از یک حرکت عرضی، با ضربه‌ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

این پایان کار نبود، میزبان 3 دقیقه بعد به گل دوم رسید. حرکت بنزما از در سمت چپ محوطه جریمه لیگا و پاس رو به عقب او با ضربه مارسلو همراه شد و توپ بعد از برخورد به توماش یودلوویچ وارد دروازه شد تا حساب کار 2 – 0  شود.

رئالی‌ها سوار بازی بودند، اما خطای دانیلو روی رادوویچ در محوطه جریمه رئال کار را به دست مهمان داد. داور ضربه پنالتی را برای لیگا اعلام کرد و رادوویچ با ضربه‌ای هوشمندانه گل اول تیمش را در دقیقه 21 وارد دروازه رئال کرد.

شاگردان زیدان پس از دریافت گل، دست به کار شدند و بار دیگر ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 37 مارکو آسنسیو حساب کار را 3-1 کرد.

در دقایق پایانی هر دو تیم موقعیت‌هایی برای گل‌زنی داشتند، اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و این نیمه با همان نتیجه 3-1 به پایان رسید.

نیمه دوم را نیز رئالی‌ها بهتر آغاز کردند و در دقیقه 68  به گل چهارم‌شان دست یافتند.

ارسال عالی موراتا از سمت چپ در مقابل دروازه به لوکاس واسکز رسید و او هم با یک ضربه تماشایی دروازه را باز کرد.

فشار این ادامه داشت  تا اینکه رئال در دقیقه 84 به گل پنجم خود رسید. حرکت رونالدو از سمت چپ توپ را به موراتا رساند و او هم با یک ضربه زمینی دروازه لیگا را برای پنجمین بار باز کرد.

در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و رئال با همان نتیجه 5-1 به پیروزی رسید.

در دیگر دیدارهای برگزار شده‌، تیم بورسیا دورتموند توانست 2 – 1 اسپورتینگ لیسبون را شکست دهد و یوونتوس 1 بر 0 از سد المپیک لیون گذشت.

مطالب مرتبط