عبدالله عبدالله: مشکلات کمیته ملی المپیک بر اساس قانون حل می‌شود

داکتر عبدالله عبدالله رییس اجرائیه کشور در دیدار با هیات رهبری کمیته ملی المپیک و ورزشکاران به آنان وعده سپرده است که مشکلات این کمیته بر اساس قانون و معیارهای جهانی، حل می‌شود.

14686484_553753658163691_1058182477_n

بر بنیاد خبرنامه ریاست اجرائیه کشور آقای عبدالله در دیداری که امروز( یک شنبه) با مسوولین کمیته المپیک، روسای فدراسیون‌ها، مربیان و ورزشکاران داشت، به آنها وعده داده است که مشکلات کمیته ملی المپیک و ورزشکاران را بر بنیاد قانون و معیارهای جهانی به زودترین فرصت ممکن حل می‌سازد.

در این دیدار ظاهر اغبر رییس کمیته ملی المپیک کشور از رییس اجرائيه کشور خواسته است تا در باره‌ی مشکلات درونی کمیته ملی المپیک و موجودیت کمیته موازی، در سطح رهبری حکومت وحدت ملی دست به اقدامات عملی بزند.

مسوولین اشتراک کننده در این نشست گفته اند که اختلافات درونی در کمیته، مداخلات سیاسی، موجودیت کمیته موازی، عدم پرداخت بودجه از سوی حکومت و عدم هماهنگی و حمایت ورزشکاران بالای روحیه و دست آوردهای ملی پوشان تاثیرات منفی دارد و باید به زودی حل شوند.

در این نشست تاکید شده است که جامعه ورزشی کشور به هیچ قوم و جریان خاص وابستگی ندارد و مربوط تمام مردم افغانستان است.

مشکلات در کمیته ملی المپیک از مدت‌ها قبل بدین سو جریان دارد و فعلا هم ظاهر اغبر و فهیم هاشمی هردو خود را به عنوان رییس فعلی کمیته ملی المپیک معرفی می‌کنند.

مطالب مرتبط