رییس جمهور شب گذشته از دو شفاخانه در کابل دیدن کرد

دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری با نشر اعلامیه‌ی خبرداده است که رییس جمهور غنی شب گذشته ناگهانی از شفاخانه وزیر محمد اکبر خان و صحت طفل در شهر کابل دیدن کرده است.

14495371_1096828703726704_8118028904018649399_n

در خبرنامه گفته شده است که رییس جمهور در هنگام بازدید از شفاخانه وزیر اکبر خان با مریضان و همراهان شان گفتگو کرده و کمبودی‌های خدمات صحی را از آنها پرسیده است.

همچنان رییس جمهور با داکتران و مسوولان این شفاخانه نیز صحبت کرده و گفته است: « گزارش‌های که به او می رسد وضعیت این شفاخانه را درست نشان می‌دهد و اما آنچه از نزدیک دیده می‌شود وضعیت خوب نیست».

رییس جمهور به مسوولان این شفاخانه هدایت داده است که به نظافت و خدمات صحی بیشتر توجه کنند.

در خبرنامه گفته شده است که رییس جمهور پس از بازدید از شفاخانه وزیر اکبرخان، از شفاخانه صحت طفل نیز دیدار کرده که هنگام بررسی وضعیت خدمات صحی و شرایط بهداشتی در آن بهتر بوده است.

رییس جمهور گفته است که شفاخانه‌های دیگر باید از شفاخانه صحت طفل الگو برداری کنند و از مسوولان این شفاخانه تقدیر خواهد کرد.

در این بازدید داکتران به رییس جمهور پیشنهاد کرده اند که کادرهای متحصص به شفاخانه‌ها معرفی شوند و بست‌ داکتری و حقوق داکتران بیشتر گردد.

رییس جمهور به مسوولان شفاخانه صحت طفل دستور داده است که نیازمندی این بیمارستان را فهرست کرده و به او تقدیم کند.

محمد اشرف غنی هر از چندگاهی از ادارات دولتی، نظامی و خدمات اجتماعی ناگهانی دیدن می‌کند. سال گذشته نیز از شفاخانه وزیر اکبر خان دیدن کرده بود و رییس آن را برکنار کرد و چندی پیش نیز وظیفه آمر حوزه هفتم شهر کابل  و شماری از افراد پولیس در آن را به تعلیق در آورد.

مطالب مرتبط