هفته پنجم لالیگا: تساوی بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید

در ادامه بازی‌ها از هفته پنجم لالیگای اسپانیا شب گذشته دو دیدار حساس برگزار شد که تیم‌های بارسلونا ورئال مادرید مقابل حریفان خود به تساوی 1 بر 1 دست یافتند.

14442724_301366040241170_337205925_n

بارسلونا که در نیوکمپ میزبان تیم سخت‌کوش اتلتیکو مادرید بود نتوانست این تیم را شکست دهد در نتیجه، به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

آبی اناری‌ها نیمه اول بازی خوب شروع کردند با گذشت دقایق ابتدای کنترول توپ را بیشتر در اختیار داشتند و کوشش داشتند تا از خط دفاعی مستحکم اتلتیکو عبور کند.

حملات پی در پی شاگردان انریکه بالاخره جواب داد و روی ارسال زیبای اینیستا و ضربه سر دقیق راکیتیچ، قفل دروازه اوبلاک شکست تا بارسلونا با برتری یک گُل به رخت‌کن برود.

نیمه دوم را اتلتیکو بهترشروع کردند و تلاش داشتند تا از شکست در نیوکمپ فرار کند.

تعویض اجباری مسی به دلیل مسدومیت در دقیقه 57 و تعویض تورس وآندره کوره آ برای اتلتیکو زمینه گُل تساوی را برای اتلتیکو فراهم ساخت.

سه دقیقه بعد از اخراج مسی و روی یک شروع مجدد، تورس با پاسی زیبا توپ را به کوره آ رساند واشتباهات پیکه و ماسچرانو، کوره آ  را در موقعیتی تک به تک قرار دارد و او نیز با زدن ضربه‌ای به گوشه دروازه، نیوکمپ را غرق در سکوت کرد.

بارسلونا پس از دریافت گُل تساوی حملات خود را بیشتر کردند اما تلاش کاتالانیایی‌ها نتیجه‌ای دیگری را در پی‌نداشت و بازی با نتیجه 1 بر 1 به پایان رسید.

در دیگر بازی مهم، تیم فوتبال رئال مادرید مقابل ویارئال به تساوی 1 بر 1 دست یافت.

مطالب مرتبط