رئال مادرید با دو گُل اسپانیول را درهم کوبید

در ادامه بازی‌ها از هفته‌ای چهارم لالیگا اسپانیا، شب گذشته رئال مادرید مهمان اسپانیول بود که در نتیجه توانست با دو گُل از سد این تیم گذشته و صدر نشین جدول شود.

14388788_299847180393056_1895598176_n

بازی در نیمه اول متعادل شروع شد و پس از سپری شدن دقایق ابتدای، رئال تیم برتر میدان بود و تلاش داشت کار را در نیمه اول تمام کند که این تلاش تنها یک گُل را در نیمه‌ی اول به دنبال داشت.

در دومین دقیقه، از وقت اضافه در نیمه اول، جیمز، پشت محوطه جریمه اسپانیول صاحب توپ شد و با پشت سر گذاشتن دو بازیکن حریف، با یک شوت زمینی و دقیق، دروازه دیگو لوپز را باز کرد تا رئال، نیمه اول را با پیروزی راهی رختکن شود.

تیم میزبان نیمه‌ی دوم را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی تیم برتر میدان بود اما شاگردان زیدان دست پیش کشیدند تا در نیمه‌ی دوم نیز گُلزنی کنند.

حملات پی در پی رئالی‌ها نتیجه داد و در دقیقه‌ی 71 به گُل دوم شان دست یافتند. همکاری خوب  دنی کارواخال و  لوکاس واسکز و ارسال واسکز به محوطه جریمه بنزما صاحب موقعیت شد و با یک ضربه به موقع حساب کار را دو بر صفر کرد.

دو تیم تلاش زیادی کردند تا به گُل برسند اما در نهایت، بازی در دقایقی از وقت‌های قانونی با همین نتیجه دو بر صفر به سود رئال‌ها به پایان رسید.

مطالب مرتبط