رئال‌مادريد بايرن‌مونيخ را یک بر صفر شکست داد

رئال‌مادريد دور رفت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا را با پيروزي يک بر صفر برابر بايرن‌مونيخ به پايان رساند.

به گزارش افق دور رفت مرحله نيمه نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا با يک ديدار به پايان رسيد که در آن رئال‌مادريد موفق شد با يک گل بايرن‌مونيخ را شکست دهد.

بازي با حملات بايرن‌مونيخ آغاز شد و اين تيم طبق معمول مالکيت توپ را در اختيار گرفت . آرين روبن و فرانک ريبري چندين فرصت گلزني را از دست داد. در ادامه رونالدو در دقيقه 19 هموطنش فابيو کوئنترائو را صاحب توپ کرد . فرار اين بازيکن از سمت چپ و پاس او به دهانه دروازه باعث شد تا کريم بنزما رئال‌مادريد را جلو بيندازد و نيمه نخست با برتري يک بر صفر رئال ميزبان به پايان برسد.

در نيمه دوم رئال بازي بهتري به نمايش گذاشت و چندين بار تا آستانه گل زدن پيش رفت اما موفق به بازشدن دروازه بايرن نشد. کارلو آنچلوتي تصميم گرفت در نيمه دوم گرت بيل را به جاي کريستيانو رونالدو که به تازگي از بند مصدوميت رها شده به ميدان بفرستد.

در دقايق پاياني مسابقه بايرن سراپا حمله شد تا گل خورده را جبران کند. ماريو گوتسه در دقيقه 84 جدي‌ترين موقعيت تيمش را از دست داد. در دقيقه 92 توماس مولر در محوطه جريمه سرنگون شد که اعتقاد به خطاي پنالتي داشت اما تصاوير تلويزيوني نشان داد خطايي در اين صحنه رخ نداده است تا اين ديدار در پايان با برتري يک بر صفر رئال‌مادريد به پايان برسد.

ديدار برگشت دو تيم سه شنبه هفته آينده برگزار مي‌شود.

مطالب مرتبط