لالیگا اسپانیا:رئال مادرید 2 – 1 سلتاویگو

تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار خانگی موفق شد که سلتاویگو را 2 بر 1 از پیش رو بردارد.

14159120_287799651597809_1706265725_n

تیم فوتبال رئال مادرید در شبی که چندبازی کن کلیدی خود را در اختیار نداشت توانست سلتا را شکست دهد و سه امتیاز بازی را از آن خود کند.

رئالی‌ها نیمه اول  بازی را بهتر آغاز کردند و درهمان ابتدای بازی کنترول توپ میدان را دردست گرفتند اما نتوانستند در نیمه اول گُلی را وارد دروازه سلتا کنند.

باز کنان هر دو تیم، نیمه اول بازی را بدون نتیجه به رخت‌کن رفتند.

نیمه دوم را سلتا بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، چند موقعیت خطرناک روی دروازه رئال ایجاد کردند اما این رئال بود که در دقیقه 60 به گُل دست یافت.

مارکو آسنسیو در محوطه جریمه سلتا صاحب موقعیت شد اما ضربه او به دستان دروازه بان سلتا برخورد کرد و توپ برگشت در ریبوند آلوار و مور اتا توپ را به کنج دروازه سلتا فرستاد.

شاگردان زیدان پس از به ثمر رساندن گُل نخست شان از حملات شان دست نکشیدند و به دنبال گُل‌های بیشتر بودند اما سلیایی‌ها نیز دست روی دست نگذاشتند و چشم به ضد حملات دوختند تا بلاخره در دقیقه 67 به گُل تساوی بخش دست یافتند.

بعد از تساوی بار دیگر رئالی‌ها توپ و میدان را در دست گرفتند و حملات زیادی روی دروازه حریف ترتیب دادند تا این‌که در دقیقه 81 توانستند به گُل دوم برسند.

پاس لوکاس واسکس، تونی کروس را صاحب موقعیت کرد و در نهایت ضربه بغل پای این ستاره آلمانی، با برخورد به تیر دروازه، تبدیل به گُل شد.

دو تیم در دقایق باقی مانده تلاش کردند تا به گُل برسند اما بازی به همین نتیجه 2 بر 1 به سود رئال به پایان رسید.

در دیدار دیگر از این رقابت‌ها تیم اتلتیکو مادر و لگانس به تساوی بدون گُل رضایت دادند.

مطالب مرتبط