هراس فرانسوي‌ها از صدايي شبيه تير اندازي ۴۰ زخمی برجا گذاشت

وحشت و فرار فرانسوی‌ها از صدای شبیه به تیراندازی با عث زخمی شدن دست کم ۴۰ تن از  مردم در کنار ساحل در شهر ژوان لس پینز شد.383987

به گزارش افق به نقل از روسیه امروز٬ مقام های پلیس  فرانسه اعلام کردند مردم شهر ژوان لس پینز که برای استراحت به کنار سواحل این شهر رفته بودند و در حال استراحت بودند به  دنبال ترس و وحشت از سروصدا مربوط به تیراندازی فرار کردند که این ترس باعث این شده که تعدادی از مردم که در حال استراحت بودند زخمی شوند.

پلیس فرانسه می گوید به دنبال وحشت و فرار مردم در شهر ساحلی “ژوان لس پینز” فرانسه در سواحل مدیترانه پلیس فرانسه هرگونه حمله تروریستی یا تیراندازی در این منطقه را تکذیب کرد.

گزارشهای اولیه حاکی از این بود که مردم که در ساحل در حال استراحت بودند با شنیدن صداهایی شبیه به تیراندازی یا انفجار از محل متواری شده و چندین نفر زیر دست و پا زخمی گردیده اتد.

از سوی دیگر رادیو بلو آزور فرانسه سپس اعلام کرد که این سروصدا مربوط به صدای ماشین آلات راه و ساختمان یا احتمالا متعلق به یک ماشین با نقص فنی در موتور آن بوده است! فرانسه طی ماهای گذشته چندین حمله تروریستی وحشتناک را تجربه کرده است و مقامات این کشور احتمال حملات تروریستی دیگر را رد نکرده اند. این موضوع باعث شده مردم فرانسه همچنان در سایه ناامنی و وحشت زندگی کنند.

پلیس این شهر  نیز اعلام کرده که کار تحقیق برای علت دقیق این حادثه آغاز شده است.

 

مطالب مرتبط