رسوایی جنسی شاهزاده قطری؛ سکس همزمان با سه مرد فاحشه

روزنامه انگلیسی “فایننشال تایمز” به تازگی در خبری گفته است که یک شاهزاده قطری، همزمان با سه مرد فاحشه انگلیسی سکس داشته است.

به گزارش این روزنامه، این خانم قطری، قرار بوده پس از سکس با سه نفر، با سه مرد دیگر نیز رابطه جنسی داشته باشد که از سوی پلیس انگلستان بازداشت شده است.

513623_576-300x198
این زن قطری به پولیس گفته است که کار او فاحشگی نیست چرا که در ازای سکس گروهی سه مرد با او، به آنان پول داده است.

مقامات پولیس انگلستان به این روزنامه گفته اند زمانی که وارد آپارتمان این شاهزاده قطری شده اند با دیدن وضعیت شگفت زده شده اند.

پولیس گفته است زمانی‌که وارد آپارتمان شده اند شاهزاده قطری را در حال داشتن رابطه جنسی با سه مرد اروپایی در داخل اتاق پیدا کرده اند در صورتی که چهار نفر دیگر در راهرو منتظر بوده اند.

پولیس زمانی به این آپارتمان رفته است که یک مظنون را دنبال می کرده است.

مظنون در طول تحقیقات پذیرفته است که با شاهزاده خانم قطری شيخه سلوی دختر حمد بن جاسم بن جبر آل ثانی، نخست وزیر سابق از طریق یک واسطه توافق کرده بودند که در ازای پول هنگفتی مردانی با ویژگی فیزیکی خاص برای سکس گروهی با این شاهزاده آماده کند.

به گفته او، شاهزاده قطری از او خواسته بوده تا مردانی را پیداکند که تجربه سکس گروهی داشته باشند.

او می گوید که این زن قطری، این بار از او خواست که شش مرد را در یک زمان بیاورد و در سالن آپارتمان بماند تا آنها آنجا را ترک کنند به خاطر ترس از حرکت خشونت آمیز توسط هر کدام از آنها همانطور که در ملاقات قبلی اتفاق افتاده بود.

این زن قطری به پولیس گفته است که کار او فاحشگی نیست چرا که در ازای این کار، به این مردان پول داده است.

پولیس انگلستان گفته است که فاحشگی مردان در انگلستان قانونی نیست.

یک افسر داخلی داستان این حادثه را به فایننشال تایمز گفته است و این که  پرونده محول نخواهد شد تا زمانی که شاهزاده خانم گذرنامه دیپلماتیک دارد.

پولیس بریتانیا سفارت قطر را از موضوع مطلع کرده و آنها گفته اند که هیچ چیز جز جلوگیری از انتشار این  رسوایی مهم نیست. فایننشال تایمز به دنبال اطلاعات بیشتری دال بر این موضوع می گردد.

با این وجود  سفارت قطر تلاش میکند جلوی روشن شدن این  رسوایی را با ارائه 50 میلیون دالر به این روزنامه بگیرد اما فایننشال تایمز این پیشنهاد را رد کرد و حقایق را در کنار عکس هایی از شاهزاده منتشر کرد.

مطالب مرتبط