رئال مادرید فاتح سوپر جام اروپا شد

تیم فوتبال رئال مادرید در یک دیدار حساس و نفس‌گیر مقابل سویا به پیروزی 3 بر2 دست یافت وجام قهرمانی سوپرکاپ اروپا را گرفت.

13942374_277681075943000_973286029_n

رئالی‌ها بازی را در نیمه‌ی اول بهتر شروع کردند، حملات زیادی را روی دروازه سویا ترتیب دادند تا در دقیقه 21 به گُل نخست شان دست یافتند.

پرتاب اوت از کنار زمین به آسنسیو رسید او نیز با یک شوت تماشایی و غافلگیرانه توب را از خط دروازه سویا عبور داد.

سویای‌ها نیز پس از دریافت گُل نخست تلاش می‌کردند‌ تا نتیجه را در نیمه اول واگذار نکند هماهنگی خوب برای جبران نتیجه داشتند تا بلاخره در دقیقه 41 بازی روی حرکت خوب ویتولو توب به فرانکو واسکز رسید او نیز با ضربه خیره کننده‌ گُل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

تلاش هردو تیم در نیمه اول نتیجه‌ای دیگری را در پی‌نداشت هردو تیم با تساوی 1 بر 1 به رخت کن رفتند.

با شروع نیمه دوم، هردو تیم بازی را با خون‌سردی دنبال می‌کردند اما بازی کنان سویا رفته رفته کنترول توب را در دست گرفتند و نتیجه برتری شان باعث شد که در دقیقه‌ی 72 به گُل پیروزی بخش‌شان دست بیابند.

ویتولو با حرکت پا به توب وارد محوطه جریمه رئال شد راموس با خطا او را متوقف کرد و سویا صاحب پنالتی شد کونوپلیانکا نیزگل پیروزی بخش سویا را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه رئال کرد تا نتیجه 2 بر 1 به سود تیم‌ش رقم بخورد.

رئالی ها که چیزی برای از دست دادن نداشت سراپا تلاش می کردند تا از سویا عقب نیفتند تلاش شاگردان زیدان نتیجه داد ارسال خوبی لوکاس واسکزبه سرخیو راموس او نیز در سومین دقیقه از وقت اظافه گل تساوی بخش رئال را به ثمر رساند.

در ادامه وقت های تلف شده رئال ها تیم برتر میدان بود ودر دقیقه 119 توسط دنی کارواخال گل به گل پیروزی بخش شان دست یافتند.

بازی در ادامه وقت های تلف گل را در پی نداشت و رئال مادرید با نتیجه 3 بر 2 از سد سویا گذشت وقهرمان سوپرجام اروپا در 2015 – 2016 شد

مطالب مرتبط