وزیر زراعت برای دومین بار از سوی شورای ملی افغانستان مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش افق مشرانو جرگه افغانستان از کارکردها وخدمات شایستۀ جلالتمآب محمد آصف رحیمی وزیر زراعت آبیاری ومالداری افغانستان اظهار قدر دانی نموده و لوح تقدیر همراه با نشان ارج گذاری از کار کرد های موثر را به ایشان تفویض نمود.

پیش از این وزیر زراعت تقدیر نامه مشابهی را از ولسی جرگه افغانستان بدست آورده بود.

به همین مناسبت امروز محفلی در مشرانو جرگه به اشتراک محترم عبدالهادی مسلم یار رئیس مشرانو جرگه، محترم محمد آصف رحیمی وزیر زراعت، شماری از سناتوران مجلس سنا، محترم میر امان الدین حیدری معین مسلکی، محترم سلیم خان کندزی معین مالی واداری وزارت زراعت وبرخی از روئسا ومسوولین پروژه های این وزارت برگزارگردید.

درمحفل محترم عبدالهادی مسلم یار رئیس مشرانو جرگه، ضمن قدر دانی از مدیریت سالم و کارکرد های وزیر زراعت افغانستان، اظهار نمود که:
” این اولین بار است که از یک مقام دولت افغانستان با چنین شیوه قدر دانی می شود.

دلایل بی شماری برای این قدر دانی وجود دارد که مدیریت سالم، استخدام کادرهای جوان مستعد وتوانا، رهبری شایسته و موثر و استقامت دهی سکتور زراعت افغانستان به سوی رشد وانکشاف شمه یی از فعالیت هایی است که از سوی محترم رحیمی صورت گرفته وبه همین دلیل مشرانو جرگه افغانستان تصمیم گرفت تا از این همه زحمات و تلاش در راه خدمت به وطن، از وزیر زراعت افغانستان ابراز قدردانی وسپاسگذاری نماید.

من به نماینده گی از مشرانو جرگه افغانستان این پیروزی را به شما و تیم کاری شما تبریک می گویم” 
همچنان دراین محفل محترم وزیر زراعت افغانستان ازاین قدر دانی ابراز سپاس نموده و گفت:
” من وهمکاران افتخار داریم که مجلس سنای افغانستان از کار کرد وفعالیت موثر گروه کاری وزارت زراعت ابراز قدر دانی می کند. بدون شک که این همه دستاورد تنها برای من نیست بل برای گروه متعهد، پرتلاش ومستعد وزارت زراعت است که توانستند چنین موفقیت را رقم بزنند.

ما برنامه های وسیع ومهمی را برای رشد سکتور زراعت کشور آغاز نمودیم و بحمد الله که موفق شدیم زیر بنا ها را ایجاد نماییم ، کادرهای توانا ومتخصص را استخدام نموده و تشکیلات منظم کاری را به وجود بیاوریم. با چنین یک وضعیت کشورما می تواند با تعقیب این برنامه ها برای آینده به سوی موفقیت گام بگذارد.

افغانستان نه تنها ظرفیت خود کفایی بلکه ظرفیت صدور مواد غذایی به دیگر کشور های جهان را دارد
محترم وزیر زراعت ضمن ارائه معلومات درمورد پاره یی از فعالیت های وزارت زراعت در بخش های مختلف کشور به رئیس مشرانو جرگه، به نماینده گی از تمام گروه کاری وزارت زراعت، آبیاری ومالداری از حسن نیت مشرانو جرگه افغانستان ابراز قدرد انی نمودند.

مطالب مرتبط

یک نظر

  1. گرفتن چنین تقدیر نامه برایم جالب است که کدام نوغ خدمت را جناب رحیمی انجام داده است در وزارت که فساد اداری به اوج خویش رسیده است و بوی تعفن ان به حارنوالی رسیده ودر مدت 5سال گذشته مشکلات واختلاص به حدی نهای خویش رسیده است ولی با انهم این جناب تقدیر میشود بنآ این همه به مردم رنجدیده ما معلوم است که یک شخص قراردادی شخصی دیگر قراردادی را تقدیر مینماید بخاطر قراد نمودن بعض از پروژه ها نوت “بعد از برکناری اش از وظیفه فعلی معلوم خواهد گردید که مشکلات تا کدام حدی خویش رسیده است جرا که در موقعی قدرت نمیتوان صحبت نمود امید که مسول محترم نظر ما را حذف ننماید