چهار قرارداد بزرگ میان شاروالی کابل و یک شرکت خصوصی امضا شد

شاروالی کابل و یک شرکت خصوصی چهارقرارداد بزرگ برای بهبود وضعیت شهر کابل امروز، دوشنبه در ارگ ریاست جمهوری امضا کردند.

این قرارداد شامل، احداث ۱۱۱ کیلومتر سیستم بس‌های شهری در مسیر های پر رفت و آمد کابل، آموزش علمی کادرهای شاروالی، مطالعات دیزاین بیش از ۲۰ کیلومتر جاده‌های شهر کابل به شمول جاده سرای شمالی، دیزاین دوباره تقاطع ها که باعث ازدحام گردیده است، احداث زیربنا ها و مدیریت پایدار آب های سطحی شهر کابل، سرسبزی و زیبایی شهر کابل، بازنگری و دیزاین بلند منزل ها و دیزاین و نظارت از پروژه ها می باشد.

13895222_1135613063171796_1345552943945104123_n
این قرارداد میان عبدالله حبیب زی و رمضان حرب، معاو شرکت خطیب و علمی به امضا رسیده است.

ارگ ریاست جمهوری با نشر خبرنامه ای گفته است که این قرارداد میان عبدالله حبیب زی و رمضان حرب، معاو شرکت خطیب و علمی به امضا رسیده است.

در مراسم امضای این قرارداد، همایون قیومی مشاور ارشد رئیس جمهور در رابطه به شرکت خطیب  و عَلَمی و تجارب آن شرکت در چهل کشور جهان، معلومات داده گفت که با تطبیق چهار قرارداد مذکور در رشد اقتصادی بخصوص در زندگی مردم کابل تاثیر مثبت رونما خواهد شد.

شاروال کابل نیز می گوید که با تطبیق پروژه هایی که امروز قرارداد شده، با تطبیق این پروژه‌ها، مشکل ازدحام ترافیکی کابل حل خواهد شد.

به گفته او، پاکسازی کابل از کثافات و نیز ایجاد زمینه های اشتغال از دیگر اهداف این قرارداد است.

عبدالله حبیب‌زی در مورد فعالیت‌ها و دستآورد های شاروالی کابل در چند ماه اخیر نیز گفت که فساد در این اداره حداقل پنجاه در صد کاهش یافته و درآمدهای این شرکت نهاد نیز افزایش داشته است.

مطالب مرتبط